نصاب پرده تهران

با ایجاد مدل های جدیدی برای پرده ها، وجود نصاب پرده برای خانه ها و اداره ها به موضوعی تخصصی و حرفه ای تبدیل شده است؛ به طوری که برای نصب ‌پرده‌ها در آشپزخانه ها، اتاق خواب ها، پذیرایی و همینطور در ادارات، برای اینکه پرده ها دارای ظاهری زیبا و حرفه ای باشند، لازم است حتما یک از یک نصاب پرده حرفه ای کمک بگیرید.

از وظایف یک نصاب پرده در تهران این است که در هنگام نصب چوب پرده، اندازه گیری های دقیقی را انجام دهد تا در نهایت چوب پرده متناسب با خود پرده باشد. همینطور باید حرفه ای عمل کند و مراقب باشد تا به پرده کوچکترین آسیبی وارد نشود و پرده دچار پارگی، کثیفی و ... نگردد.

برخی از نمونه کارهای نصب پرده

بهترین نصاب پرده

برای پرده هایی که روی آن ها والان های مخمل و یا پارچه ای قرار می گیرد، لازم است از دو میل پرده استفاده شود؛ یک نصاب پرده باید اندازه ها را بسیار دقیق محاسبه کند تا در نهایت پرده ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند.

قبل از اینکه نصاب پرده به محل مورد نظر شما برای نصب مراجعه کند، مدل انتخابی خود را به نصاب پرده اعلام کنید تا قبل از شروع کار از نظر قیمت و دستمزد با او به توافق برسید. در صورتی که می خواهید از یک نصاب حرفه ای برای نصب تخصصی انواع پرده، خدمات دریافت کنید، می توانید از پرده کاران کمک بگیرید. این مجموعه با مدیریت قوی مهیار عباسی و میلاد عباسی، بهترین گزینه را جهت نصب پرده در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت به شما معرفی خواهد کرد.

 

دریافت مشاوره 09125269235

 

دریافت مشاوره 09123116138

هزینه اعزام نصاب پرده 

از رایج ترین سوالاتی که در پرده کاران تکرار می شود، قیمت نصب پرده است؛ به طوری که مشتریان مایل هستند بدانند که دستمزد نصاب پرده چگونه تعیین می شود. نصب‌پرده و میزان دستمزد نصاب پرده وابسته به فاکتورهای مختلفی است و نمی توان قیمت واحدی را برای آن مشخص کرد و به تمامی مشتریان اعلام نمود.

دلیل این موضوع این است که پرده ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و نصب آن ها به شیوه های متفاوتی انجام می شود.

برای اینکه از هزینه نصب‌ پرده در پرده کاران اطمینان حاصل کنید، لازم است اشاره کنیم که هزینه هایی که برای نصب انواع پرده به شما مشتریان گرامی اعلام می کنیم، بر اساس تعرفه اتحادیه است. شما می توانید پیش از دریافت خدمات، ابتدا از هزینه نصب پرده متناسب با نوع و متراژ پرده خود، مطلع شوید و سپس ثبت سفارش کنید.

خدمات نصاب پرده

در حال حاضر متناسب با جمعیت تهران، شاهد فروشگاه های بسیاری هستیم که ارائه دهنده خدمات دوخت و نصب پرده در استان تهران هستند که همین موضوع افراد را برای انتخاب بهترین مرکز دوخت و نصب‌پرده با تردید مواجه کرده است.

پرده کاران با چندین دهه تجربه در زمینه دوخت و نصب‌ پرده، در تلاش هستند تا خدمات مرتبط با طراحی، دوخت و نصب انواع پرده شامل پرده‌های ساده، پرده‌های پارچه ای و توری، پارچه های حریر، زبرا، لوردراپه، اداری، کرکره ای و ... را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه می دهد.

 

نمونه پرده های نصب شده

 نصاب پرده به همراه دوخت

پرده ها علاوه بر اینکه از تابش نور خورشید به داخل خانه جلوگیری می کنند، در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه نیز بسیار تاثیر گذار هستند. به همین دلیل لازم است که ضمن انتخاب پارچه و مدل مناسب، دوخت آن ها نیز حرفه ای و اصولی انجام شده باشد.

پرده کاران خدمات دوخت پرده در تهران را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد؛ به طوری که ابتدا طراحی مدل پرده مطابق با سلیقه مشتری در انواع مدل های فانتزی، مدرن، کلاسیک و ... متناسب با ابعاد پنجره ای که کارفرما برای اینکار در نظر گرفته است انجام می شود، سپس فرآیند دوخت پرده آغاز می گردد.

اعزام متخصص نصاب پردهدر کمترین زمان
✅ انواع خدمات نصب پردهنصب و دوخت پرده جابجایی
✅ گارانتی نصب پردهبهترین متریال و قطعات 
✅سابقه کار خدمات پرده50 سال
✅مناطق تحت پوشش نصب پرده در همه تهران

 

تعرفه های خدمات نصاب پرده 

همانطور که اشاره کردیم، قیمت نهایی نصب‌پرده وابسته به عوامل مختلفی متغیر است و نمی توان قیمت واحدی را به تمامی مشتریان اعلام کرد. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی نصب‌پرده می توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع پرده
  • تجهیزات مورد نیاز برای نصب‌پرده
  • میزان حجم کار برای نصب‌پرده
  • دستمزد نصاب پرده در تهران
  • و ....

نمونه پرده های نصب شده رستوران ارکیده سعادت آباد تهران

معرفی نصاب پرده حرفه ای

نصب انواع پرده به صورت صحیح و استاندارد یکی از نیازهای مهم و ضروری است، چون هارمونی و دیزاین منزل شما کاملا با نصب پرده ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی دارد، نصب برخی از پرده ها خصوصا نمونه های سلطنتی و جدید احتیاج به مهارت تخصصی دارد، که یک فرد بی تجربه قطعا نمی تواند نصب این نوع از پرده ها را انجام دهد.

مجموعه های مختلفی به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند و شما باید بهترین مجموعه را انتخاب کنید، تا پرده شما به بهترین شکل ممکن بدون کوچک ترین نقصی نصب شود، نصب پرده یک نکته ظریف کاربردی است، که به دقت بسیار زیادی قطعا احتیاج دارد.

نصاب پرده در شمال تهران

پرده‌ها دارای انواع مختلفی هستند که بدیهی است هر کدام دارای شیوه نصب متفاوتی هستند. به عنوان مثال پرده‌هایی که در سبک کلاسیک دوخته می شوند و اغلب افراد آن ها را با نام سلطنتی می شناسند، پس از دوخت لازم است توسط نصاب حرفه ای پرده در تهران، نصب گردند؛ در غیر این صورت از زیبایی لازم برخوردار نخواهد بود.

همینطور بهتر است نصب دیگر پرده ها شامل پرده های کرکره ای چوبی و فلزی، پرده های اداری، پرده های زبرا و ... را به نصابان بسپارید تا از کیفیت نصب و ماندگاری پرده در یک حالت برای مدت زمان طولانی، اطمینان داشته باشید.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

شماره موبایل نصاب پرده

تعداد نصاب پرده امروزه بسیار افزایش یافته است و قطعا هر فردی مهارت و تخصص کافی در این زمینه ندارد و شما باید با بررسی دقیق بهترین نصاب را در جهت این امر انتخاب کنید، که در کوتاه ترین زمان ممکن نصب پرده را به بهترین شکل انجام دهد، مجموعه پرده کاران متشکل از یک تیم کاملا حرفه ای ای و تخصصی است.

سابقه کاری کافی نیز در این زمینه دارد و شما با برقراری تماس با هر یک از شماره تلفن های ذیل می توانید بهترین و نزدیک ترین نصاب پرده را با قیمت های نازل پیدا کنید، این مجموعه در خدمات مربوط به نصب پرده در ایران حرف اول را می زند.

اعزام فوری نصاب پرده

برخلاف باورهای عمومی حتی ساده ترین نوع پرده نیز به دقت و ظرافت بسیار زیادی هنگام نصب احتیاج دارد، چون در غیر این صورت نصب به صورت اصولی انجام نمی شود و حتی پرده زیبایی لازم را قطعا نخواهد داشت.

یک نصاب حرفه ای در این زمینه به شما می تواند کمک کند و همچنین بدون کوچک ترین اتلاق وقتی فرآیند نصب را به صورت حرفه ای مطابق با محیط مورد نظر انجام می دهد، قطعا یک نصب صحیح و استاندارد می تواند از سایر هزینه های جانبی جلوگیری کند و زیبایی خیره کننده پرده شما را آشکار می شود.

 

جابجایی پرده توسط نصاب پرده

ممکن است بخواهید پرده‌های خود را باز کرده و پس از شستشو مجدد نصب کنید و یا بخواهید اقدام به جا به جایی پرده‌های خود در محیط کار و یا محل مسکونی تان نمایید و نگران باشید که چگونه باید مجدد پرده را نصب کنید؛ یکی از خدمات پرده کاران، جا به جایی و نصب مجدد پرده می باشد.

 
بنابراین می توانید بدون نگرانی باز کردن، جا به جایی، خشکشویی و نصب مجدد پرده‌های خود را به تکنسین و نصابان پرده در تهران و پرده کاران بسپارید. عدم تسلط و مهارت لازم برای جا به جایی پرده ممکن است منجر به کثیفی و یا پارگی آن شود و کارفرما را متحمل ضرر و خسارت کند. بنابراین اگر می خواهید بدون آسیب اینکار را انجام دهید، بهتر است از ابتدا از یک نصاب پرده کمک بگیرید.

 تعمیر تخصصی پرده

با افزایش هزینه های تهیه یک پرده جدید به خصوص برای پنجره هایی که دارای ابعاد زیادی هستند، امروزه افراد ترجیح می دهند پرده های قدیمی خود را که کمی آسیب دیده است و یا پرده هایی همچون پرده های زبرا، اداری و یا لوردراپه که دچار مشکل شده اند را تعمیر کنند.

خوشبختانه شما می توانید از خدمات پرده کاران استفاده کنید و تعمیر پرده های قدیمی خود را با بالاترین کیفیت و در عین حال کم ترین هزینه انجام دهید و از زیبایی آن ها همانند روز اول استفاده کنید.

 خشکشویی تخصصی پرده 

هوای آلوده شهر تهران ایجاب می کند که در بازه های زمانی مشخصی، اقدام به شستشوی پرده‌ها نمایید و مجدد آن ها را نصب کنید. با وجود اینکه امروزه پرده‌ها دارای جزئیات بسیاری هستند و اغلب از پارچه های گران قیمت تهیه می شوند، شستشوی آن ها در خانه چندان منطقی نمی باشد؛ از همین رو توصیه می کنیم که اینکار را به خشکشویی پرده بسپارید.

مهمترین کارهای نصاب پرده چیست؟

نصب پرده در تهران در چند مرحله انجام می شود که در ادامه به اختصار پیرامون آن ها توضیحاتی آورده ایم :

1- اندازه گیری طول میل پرده (چوب پرده) :

برای نصب پرده‌ها، ابتدا نصاب پرده در تهران متناسب با پرده ای که انتخاب کرده اید، طول پنجره را اندازه گیری می کند. سپس با توجه به نوع پرده و همینطور میل پرده، نصب آن بر روی دیوار و یا سقف انجام می شود.

2- نصب پایه های میل پرده :

در این مرحله نصاب محل قرار گرفتن میل پرده و پایه ها و جای پیچ آن ها را علامت می زند و سپس با استفاده از دریل و رولپلاک، پایه های میل پرده را متصل می کند.

3 - نصب میل پرده:

پس از قرارگیری پایه های میل پرده، حالا می توان میل پرده را در جای خود قرار داد که لازم است بیش از اندازه با درب یا پنجره فاصله نداشته باشد.

4 - نصب‌پرده :

بر روی پرده گیره های مناسب قرار می گیرد و سپس نصب می گردد. پس از این والان ها و دیگر جزئیات پرده به ترتیب نصب می شوند که زیبایی نهایی کار وابسته به سلیقه و مهارت نصاب خواهد بود.

نصب پرده های ساده

دریافت مشاوره 09125269235

 

دریافت مشاوره 09123116138

نصاب انواع پرده‌

پرده‌ها دارای انواع مختلفی هستند که بدیهی است که مراحل نصب آن ها با یکدیگر متفاوت است. هر کدام از پرده های آشپزخانه، اتاق خواب ها، پذیرایی، محیط های اداری و ... دارای ویژگی های خاص دوخت خود هستند و لازم است متناسب با آن ها از روش درست برای نصبشان استفاده گردد. در ادامه پیرامون نصب انواع پرده ها، اطلاعات تکمیلی ارائه کرده ایم:

  • نصاب پرده‌ ساده 

از پرطرفدار ترین پرده ها در میان افراد که بسیاری مایل به خرید آن هستند، پرده های ساده می باشند؛ چراکه همیشه می توان از آن ها استفاده کرد، ضمن اینکه قابل اجرا در هر مکانی نیز هستند.

نصب‌ پرده‌های ساده، با پیچیدگی خاصی همراه نیست و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد. می توان گفت نصب این نوع از پرده های ساده، بسیار مقرون به صرفه نیز هست.

پرده های ساده برای کسانی که دکوراسیون داخلی منزل آن ها ساده تر می باشد، مناسب است و هم چنین هارمونی بسیار زیبایی با این نوع از محیط ها ایجاد می کند، که واقعا چشم گیر است.

این نوع از پرده ها اغلب تک رنگ هستند و هم چنین بسیار باکیفیت می باشند. پرده های ساده از بهترین متریال موجود و هم چنین با بهترین دستگاه ها تولید شده اند و قطعا تا سال ها زیبایی خود را حفظ می کنند. اگر می خواهید پرده شما جلوه بهتری داشته باشد، حتما از نصاب های متعهد و هم چنین باتجربه بهره بگیرید.

  •  نصاب پرده زبرا

پرده های زبرا از پرده های جدید است که قالبا از آن ها در طراحی دکوراسیون های لوکس و مدرن استفاده می شود و امروزه طرفداران خاص خود را دارد و مناسب برای هر فضایی، طرح ها و رنگ های مختلفی دارند.

پرده های زبرا از دو لایه موازی تشکیل شده اند که می توان در برخی زمان ها این دو لایه را جمع کرد. این پرده های رولی و توری، پس از جمع شدن به طور کامل از فضای داخلی پنهان می شوند. نصب پرده های زبرا نیز ساده است، به همین دلیل دارای اجرت نصب مناسب و پایینی می باشد.

  •  نصاب پرده پلیسه دار 

پرده پلسیه دار ساده، در سبک کلاسیک دسته بندی می شود. این نوع پرده ها در صورتی که دوخت خوبی داشته باشند، از نظر زیبایی کم از پرده های سلطنتی ندارند. پس از نصب پرده های پلیسه دار ساده، نصاب پلیسه های آن را به دقت منظم کرده و در نهایت فیکس می کند.

برای دوخت پرده های پلیسه دار ساده، از هر نوع پارچه ای می توان استفاده کرد چراکه یک نصاب در نهایت می تواند با استفاده از مهارتی که دارد، ایست این پرده ها را درست کند. اما قالبا برای پیاده سازی پرده های پلیسه از حریر استفاده می شود.

نصاب پرده مدرن

انتخاب رنگ پرده های جدید و شیک بسیار سلیقه ای است و شما می توانید پارچه و رنگ آن را متناسب با رنگ دیگر المان های موجود در اتاق انتخاب کنید. قیمت نصب پرده های مناسب برای اتاق خواب نیز معمولا بر اساس متراژ و نوع میل پرده، محاسبه می گردد.

  • نصاب پرده کرکره‌ای

پرده های کرکره ای از نمونه های قدیمی پرده ها به شمار می روند که در دوران مختلف، طرفداران خاص خود را دارند. پرده های کرکره ای عمودی را به اصطلاح لوردراپه می گویند که از کنار هم قرار گرفتن عمودی پارچه های مخصوص ایجاد می شوند و می توان آن ها را به صورت افقی در طول پنجره به حرکت درآورد.

در صورتی که می خواهید پرده ای با قیمت مناسب را نصب کنید، می توانید به سراغ پرده های کرکره ای بروید که نصب آن ها چالش برانگیز نیز نخواهد بود.

  •  نصاب‌ پرده‌ رولی یا شید 

پرده های شید در صورتی که از نوع بالا رونده باشند، برای بسته شدن به دور محور غلطکی خود جمع می شوند. نصب این نوع پرده ها، نسبت به پرده های دیگر برای نصاب چندان پیچیده نیست. در صورتی که رنگ و طرح مناسبی را انتخاب کنید، این پرده ها قابل اجرا در اتاق خواب، نهارخوری، آشپزخانه و تمامی نقاط خانه هسستند.

پرده های شید رول به صورت دستی و ریموتی در بازار عرضه می شوند و طرح اجرا شده بر روی آن ها در هر عکسی اعم از عکس منظره و یا ساده متغیر می باشد.

  • نصاب پرده سلطنتی

یکی از سبک های پرطرفدار دکوراسیون منزل در ایران کلاسیک است و این سبک فاخر همیشه طرفداران مخصوص به خود را در هر دوره ای داشته است. پرده های سلطنتی دارای نقوش بسیار زیبایی هستند و هم چنین بیشتر در منازل با سبک کلاسیک به کار می روند.

این محصول معمولا از بهترین نوع پارچه های خاص و حریر دوخته می شوند و تنوع طرحی آن بسیار زیاد است. هم چنین شما خیلی راحت می توانید با جابجایی پرده در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید و در منزل بعدی خود نیز از این محصول استفاده نمایید. فقط کافی است، دوباره از نصاب های مورد اعتماد جهت نصب کمک بخواهید.

معمولا برای تکمیل شدن این محصول از کتیبه های مختلف نیز استفاده می کنند، که طرح های جذابی دارند. مدت زمان نصب این نوع از پرده ها بسیار کوتاه است و در کمتر از یک ساعت محصول نصب می شود.

مجموعه ما تمامی خدمات مربوط به پرده را توسط کادر مجرب خود در کوتاه ترین زمان می تواند انجام دهد و هم چنین با کاهش هزینه های نهایی همیشه درصدد جلب رضایت صد درصدی شما مشتریان عزیز هستیم. مرکز ما با کوله باری از تجربه و اعتماد آماده ارائه بهترین خدمات برای تمامی هم میهمانان محترم و شریف می باشد.

  • نصاب پرده مجلسی

نمونه های مجلسی معمولا همراه با جزئیات مختلفی هستند، که دقت به این جزئیات برای یک نصاب پرده حرفه ای بسیار مهم است، چون توجه به این نکات ظریف باعث نصب دقیق و اصولی بدون کوچک ترین ایرادی می شود.

نصاب پرده مجلسی از اصول خاصی پیروی می کند، که توجه به این اصول فقط توسط یک نصاب پرده حرفه ای امکان پذیر است و در صورت نصب غیر اصولی پرده شما زیبایی خارق العاده خود را از دست خواهد داد و هماهنگی لازم قطعا با سایر اجزا منزل نیز صورت نمی گیرد، مجموعه پرده کاران دارای تیم حرفه ای است، که نصب پرده مجلسی را با دقت تمام می تواند برای شما مشتریان عزیز انجام دهد.

  • نصاب پرده هوشمند

طراحان و تولید کنندگان در سراسر دنیا طرح های مختلفی از پرده را طراحی و همه ساله به بازار عرضه می کنند. اغلب پرده های جدید طرح های اسپرت و هم چنین ساده تری دارند و حتی نحوه نصب پرده ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است، به همین علت شما باید از نصاب پرده حرفه ای یاری بگیرید.

نصاب های مجموعه ما کاملا کار بلد هستند و هم چنین در کوتاه ترین زمان ممکن کار خود را به پایان می رسانند. این افراد دارای تجربه کافی در این زمینه هستند و هیچ گاه خطایی انجام نمی دهند.

دوخت پرده می تواند در میزان زیبایی نهایی این محصول نیز تاثیر بگذارد، همیشه به دنبال انتخاب مراکز معتبر و افراد ماهر باشید. در این صورت شما با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.

  • نصاب پرده برقی

با توجه به این که در حال حاضر به دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار زیادی داده می شود، نمونه های برقی از پرده ها که دارای طرح های مختلفی هستند، به بازار عرضه می شوند، که حتی کاربردی متفاوتی نیز دارند.

نصب این نوع از پرده ها فقط توسط نصابی که حرفه ای است و همچنین به روش های جدید و اصولی عمل می کند، امکان‌پذیر است، چون در غیر این صورت امکان آسیب به پرده و حتی نصب غیر اصولی وجود دارد. تمامی نصاب های مجموعه پرده کاران مطابق با متدهای به روز دنیا و با بهره‌گیری از روش های جدید فعالیت خود را انجامی می دهند، تا مشتریان رضایت کافی داشته باشند.

  •  نصاب پرده فانتزی

از پرده‌های فانتزی غالبا برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان استفاده می شود و برای پوشش دادن سلیقه تمامی افراد، در طرح های متنوعی در بازار وجود دارند. این پرده ها برای طراحی و دکوراسیون اتاق خواب دختر بچه ها بسیار مناسب هستند و محیط را شاد و سرزنده نشان می دهند. هر چند مناسب اتاق خواب پسر بچه ها نیز پرده های فانتزی مختلفی در بازار وجود دارد.

نصب پرده‌های فانتزی نیز دارای پیچیدگی خاصی نیست و پس از نصب میل پرده، می توان پرده را در جای صحیح خود قرار داد که هزینه نصاب نیز متناسب با متراژ پرده و نوع میل پرده، باید پرداخت شود.

  • نصاب پرده‌ جدید و شیک

نصب ‌پرده‌های جدید و شیک که به صورت حریر و یا بلوری هستند، در اتاق خواب ها بسیار رایج است. مخصوصا استفاده از این پرده ها در اتاق کودکان و نوجوان به دلیل داشتن طرح های دلنشین، زیبایی خاصی را به اتاق می دهد.

نصب انواع پرده در تهران

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

نصاب انواع چوب پرده

اکثر پرده های موجود در بازار نظیر نمونه های ساده، فانتزی و سلطنتی به چوب پرده احتیاج دارند، چون در غیر این صورت نصب آن به طرز اصولی صورت نمی گیرد و حتی پرده زیبایی خود را از دست می دهد. نصب چوب پرده یک کار دشوار و ظریف است.که افراد عادی دقت لازم در این کار را ندارند.

نصاب های پرده با آگاهی کامل و تجربه کاری بالا چوب پرده را به صورت صحیح و بدون کوچک ترین مشکلی می توانند نصب کنند، به همین علت برای نصب چوب پرده های خود حتما از یک نصاب پرده حرفه ای کمک بگیرد، نصاب های پرده با دقت تمام و با به کمک ابزار مناسب نصب چوب پرده را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهند.

  • نصاب چوب پرده جدید

نسل جدید چوب پرده ها از نظر ظاهری، ابعاد و شیوه نصب تفاوت بسیار زیادی به نسبت نمونه های قبلی دارند و هر کسی به راحتی این کار را نمی تواند انجام دهد، خصوصا افراد غیر حرفه ای که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، قطعا نصب چوب پرده های جدید را مطابق با اصول روز دنیا نمی توانند انجام دهند.
نصاب های پرده مجموعه پرده کاران دارای بیشترین میزان از تجربه کاری موفق در زمینه نصب چوب پرده های جدید هستند و تمامی مشتریان از خدمات دریافتی رضایت ۱۰۰ درصدی داشته و تیم قوی و حرفه ای این شرکت چوب پرده های جدید را مطابق با اصول نوین و بدون کمترین میزان از آسیب می توانند نصب کنند.

  • نصاب چوب پرده قدیمی

چوب پرده یکی از جزئیات اصلی نصب پرده است، که اگر در جای مناسب و به صورت اصولی نصب آن صورت نگیرد، پرده شما زیبایی خود را از دست خواهد داد و امکان نصب غیر اصولی پرده نیز وجود دارد.

در شرکت پرده کاران تمامی روش های قدیمی و جدید با دقت خاصی توسط نصاب های حرفه ای مجموعه صورت می گیرد و با هزینه های بسیار مناسب و ارزان چوب پرده های قدیمی خود را می توانید نصب و دوباره استفاده کنید.

  • نصاب چوب پرده ساده

این نوع از چوب پرده ها با اتصال به سقف قابل نصب هستند و احتیاج به تجهیزات خاصی دارد، که شما به تنهایی نمی توانید چوب پرده خود را قطعا نصب کنید، به همین علت شما مستلزم هستید، از یک مجموعه حرفه ای و با سابقه درخشان کمک بگیرید.

چوب پرده های ساده شما را با بهره گیری از تجهیزات مناسب و کمترین میزان از آسیب به دیوار نصب کنند. تیم حرفه ای پرده کاران فعالیت های مختلفی اعم از: دوخت پرده، معرفی نصاب چوب پرده های ساده، تعمیرات پرده، جابجایی پرده و خشکشویی پرده را با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به رقباء برای مشتریان خود انجام می دهد.

نصاب پرده تهران

  • نصاب میل پرده

یکی از قسمت های مهم و اساسی برخی از پرده ها جهت نصب دیواری میل های پرده می باشد، که باید میل پرده به طرز کاملا صحیح و با کمترین آسیب به سقف وصل شود، که در نهایت پرده روی این میل ها اجرا می شود.

نصب میل پرده در عین سادگی نیازمند دقت بالا و تجربه کاری بالا است و فقط یک نصاب که سابقه کاری بالا و همچنین تجربه کافی در این زمینه دارد، می تواند نصب میل پرده را بدون کوچک ترین مشکلی انجام دهد و قطعا با نصب میل پرده مطابق با استانداردهای جدید و به روز دنیا پرده شما می تواند جلوه و زیبایی خود را بیشتر نمایان کرده و توجه هر کسی را جلب کند.

 مهمترین فاکتورهای انتخاب نصاب پرده 

بسیاری مایل هستند که پس از انتخاب نصاب پرده در تهران ، از نمونه کارهای او مطلع شوند و سپس اقدام به ثبت سفارش کنند.

شما عزیزان می توانید برای اطمینان از تخصص، سلیقه و مهارت نصاب پرده در تهران و در مجموعه پرده کاران به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت و همینطور با مراجعه حضوری به فروشگاه، جهت مشاهده نمونه کارها اقدام کنید و سپس ثبت سفارش خود را با نصاب پرده مورد نظر انجام دهید.

رضایت مشتری عزیز از دوخت و نصب پرده توسط مجموعه پرده کاران 

 

 دریافت مشاوره 09125269235

 

دریافت مشاوره 09123116138

 

 چرا نصاب پرده با پرده کاران

برای نصب انواع پرده می توانید از خدمات پرده کاران استفاده کنید چراکه این مجموعه خدمات زیر را به شما عزیزان ارائه می دهد:

  • نصب انواع پرده های ساده شامل پرده های حریر، پارچه ‌ای، توری و ...
  • نصب انواع پرده ‌های جدید و فانتزی برای آشپزخانه، اتاق خواب ها و ...
  • ارائه خدمات مرتبط با نصب ریل اتومات، نصب گریبر، نصب هوکس فلزی در تهران
  • نصب تمامی ملزومات مرتبط با پرده شامل چوب پرده و تاج پرده
  • نصب پرده‌های اداری، لوردراپه و پرده کرکره‌ ای
  • نصب ‌پرده‌های زبرا، شید و پلیسه
  • نصب ‌پرده‌های سقفی
  • نصب والان و پرده های سلطنتی
  • نصب کتیبه
  • و ...

هدف ما در مجموعه پرده کاران ارائه خدمات نصب پرده با کیفیت و ارزان در تهران به شما عزیزان است و از همین رو و به لطف خداوند توانسته ایم آمار رضایت مندی بالایی را از سوی شما مشتریان گرامی به خود اختصاص دهیم. منصف بودن نصاب پرده در تهران و در مجموعه پرده کاران و همینطور مهارت او، دلیل اعتماد شما عزیزان به پرده کاران است.

 

دریافت مشاوره 09123116138

 

دریافت مشاوره 09125269235

سوالات متداول مربوط به نصاب پرده

1- قیمت نصب پرده چقدر است ؟

با توجه به نوع پرده های نصب شده و خدمات و قطعات مورد استفاده نصاب پرده قیمت متفاوت می باشد .

2- انتخاب پرده برای نصب به چی بستگی دارد؟

ابعاد و متراژ و ست کردن پرده با سایر اقلام خانه و نوع استفاده مسکونی اداری مهمترنی فاکتور ها هستن .
 

3-نصاب پرده برای نصب پرده چکاری انجام میدهد؟

اندازه گیری طول میل پرده (چوب پرده)، نصب پایه های میل پرده، نصب میل پرده و نصب‌پرده 

94 دیدگاه

  • ممنون از مجموعه پرده کاران مخصوصا آقای عباسی که کار بازسازی و دوخت پرده های خونه من را در کمترین زمان با دلسوزی تمام انجام دادن

  • همکاری با آقای عباسی بسیار خوب و به صرفه بود. ایشان کار من رو با پارچه های بسیار با کیفیت انجام دادن. ممنون ازشون

  • ممنون از پرده کاران و آقای عباسی. شستشوی پرده های من در این ایام نزدیک عید واقعا سریع و تمیز انجام شد.

  • من برای دکور فروشگاهم پرده میخواستم و اقای عباسی خیلی دلسوزانه مشاوره دادن و کار من رو انجام دادن. ممنون واقعا

  • آقای عباسی بسیار برای تعمیر پرده های مغازه ما زحمت کشیدن. پرده ها برقی بودن و خیلی با کیفیت کارشون رو انجام دادن. مرسی از تیم پرده کاران

  • ما برای تعمیرات و سفارش پرده جدید منزل دنبال یک محل معتبر و باسابقه بودیم و خیلی خوشحالیم که با پرده کاران اشنا شدیم. چون خیلی متعهدانه و تمیز کار مارو انجام دادن. متشکرم از اقای عباسی

  • پرده اشپزخونه و اتاق خواب رو به پرده کاران سپردیم و خیلی تمیز وشیک شد. ممنونم ازشون

  • من برای پرده های آشپزخاانه با آقای عباسی صحبت کردم و در نهایت بهشون سفارش دادم بسیار تمیز و با کیفیت انجام دادند. متشکرم

  • سلام. پرده کاران در انتخاب پارچه و دوخت و نصب پرده بسیار با دقت عمل میکنه و ما از همکاری با ایشون خییلی راضی بودیم. ممنون

  • آقای عباسی با دقت تمام پروژه دوخت و نصب پرده های منزل ما رو انجام دادند. بسیار متشکرم.

  • خیلی با حوصله راهنمایی میکنن و دوخت و جنس پارچه ها بسیار با کیفیته. تشکر از پرده کاران

  • برای تالار عروسی سفارش دادیم به پرده کاران و خیلی با کیفیت و سریع انجام دادن. دست مریزاد

  • پرده های شرکت رو به پرده کاران سفارش دادیم و خیلی سریع و با کیفیت انجام شدو تشکر میکنم ازشون

  • ما برای اتلیه عکاسی پرده میخواستیم و خداروشکر واقعا عالی انجام شد توسط اقای عباسی. تشکر میکنم

  • پرده های منزل مارو خیلی شیک و تمیز دوختن و نصب کردن و کمال تشکر را ازشون دارم.

  • کار جابجایی پرده های مارو پرده کاران انجام داد و خیلی دقیق و اصولی کار کردن. واقعا ممنون

  • پرده کاران وا قعا عالیه تو فرمانیه رودست نداره. خیلی راضیم از پرده هام. مرسی ازشون

  • پرده کاران رو خواهرم بهم معرفی کرد و خیلی از کارشون راضیم. بخصوص تو قیمت خیلی راه اومدن.تشکر ازشون

  • پرده های ما نیاز به تعمیر داشت که پرده کاران خیلی خوب و دقیق و سریع این کارو انجام داد. بهترین پرده سرا منطقه نیاوران. تشکر میکنم

  • من مدل مدرن میخواستم دکوراسیونمونو بچینم و واقعا اقای عباسی راهنمایی کردن و در نهایت خیلی ام شیک شد خونمون. متشکرم ازشون

  • سلام. مجموعه پرده کاران رو چندبار باهاشون کار کردم و خیلی باسابقه و با تعهد هستن. به همه توصیه میکنم

  • من برای پرده های خونه خودم و مادرم به پرده کاران سفارش دادم و خیلی با حوصله تو انتخاب مدل ها راهنمایی کردن و اجراشون هم خیلی تمیز بود. تشکر واقعا

  • نزدیک عید با اینکه سرشون شلوغ بود کار شستن پرده های مارو با دقت انجام دادن. ممنون پرده کاران. کارتون درسته

  • مدلهای بسیار شیک و قیمت مناسبی دارن. ما برای تمام پرده های خونه به پرده کاران سفارش دادیم و همه تعریف میکنن.

  • ما تعمیر وشستشوی پرده های منزل رو به پرده کاران سپردیم و خیلی راضی هستیم از کیفیت کارشون و قیمت ها. متشکرم

  • من برای اشپزخانه پرده میخواستم و از طریق همکارم با پرده کاران اشنا شدم. و واقعا از کارشون راضیم.خیلی دقیق هستن

  • نصب و دوخت پرده های پذیرایی رو به پرده کاران سپردیم و بسیار با انصاف و با دقت بودند. متشکرم ازشون

  • من دوخت پرده های منزلمون رو به پرده کاران سپردم و بسیار شیک و با کیفیت شدن. ممنونم ازشون و به همه توصیه میکنم پرده کاران رو

  • سلام.من برای تعویض پرده منزل با اقای عباسی و پرده کاران همکاری کردم که بسیار راضی هستم از خدماتشون.دستشون درد نکنه

  • پرده کاران از هر لحاظ درجه یکه. طراحی، دوخت ،نصب و اجرای انواع پرده در مجموعه تالارهای ما رو انجام دادند و بسیار راضی هستیم. ممنون از اقای عباسی.

  • اقای عباسی بسیار در کارشون به کیفیت اهمیت میدن و پرده های منزل مارو بسیار خوب دوختن و نصب کردند. تشکر میکنم ازشون

  • من چندین ساله مشتری پرده کاراان هستم و به تمام دوست و فامیل توصیه شون میکنم.و همه هم واقعا راضین. متشکرم ازشون

  • ما بعد از اسباب کشی برای جابجا کردن پرده ها مشکل داشتیم که پرده کاران خیلی خوب به کمک امد.همیشه ممنونم ازشون.

  • جهت پرده های دکوراسیون مغازه مبلمان با ایشون همکاری داشتیم و بسیار عالی و حرفه ای هستند. متشکر از پرده کاران

  • خیلی از اینکه سفارش پرده های منزلمون رو به پرده کاران سپردیم خوشحالم. بی نهایت دقیق و با انصاف هستن

  • پرده کاران هم از لحاظ قیمت عالیه هم جنسای به روز و شیک و با کیفیتی داره. از هرلحاظ به نفع مشتری هست. مرسی پرده کاران

  • از طریق دوستم با پرده کاران آشنا شدم و پرده ی منزل رو بهشون سفارش دادیم. خیلی بی نظیر کار کردند. تشکر میکنم ازشون

  • با این پرده‌های خوشگل، منزلم کاملاً تغییر کرد. خونه‌م حالا یه جای دیگه شده و محیطش کاملاً شیک و مدرن شده.حتما ارزش هزینه ای که کردم رو داره.

    مرسی پرده کاران

  • پرده‌هایی که از این فروشگاه گرفتم، محصولات خیلی با کیفیتی هستن. قبلاً پرده‌ها رو هر سال باید عوض میکردم، ولی این‌جا به همه نشون داد که پرده هاشون واقعاً دوام داره.ممنون از پرده کاران و اقای عباسی

  • من خیلی راضی از خدمات پرده فروشی شما هستم. کیفیت پرده‌ها بسیار عالی بود و طراحی‌های متنوعی را در اختیار داشتید. مطمئناً به دوستانم هم پیشنهاد خواهم کرد.

  • سفارش دهی به شما بسیار ساده است. وبسایت شما هم بسیار روان و کارا طراحی شده و استفاده آسان و منطقی دارد و من به راحتی می‌توانستم مدل پرده‌های مورد نیازم را ببینم.

  • تنوع بسیار خوبی در پرده‌های شما وجود دارد. من راضی بودم که می‌توانستم از بین طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها انتخاب کنم. خرید از شما به واقع آسان و لذت بخش بود.”

  • پرده‌هایی که از شما خریدم بسیار بادوام و مقاوم هستند. در طول زمان، هیچ پارگی یا خرابی رخ نداده و همچنان مثل روز اول عالی هستند. از کیفیت عالی شما ممنونم.

  • من تا به حال از خدمات پرده فروشی‌های مختلف استفاده کرده‌ام، اما باید بگویم که شما برتری دارید. پرده‌هایی که از شما خریدم بسیار با دقت و کیفیت بالا ساخته شده بودند. ممنون از پرده کاران

  • من از خدمات نصب پرده شما استفاده کردم و باید بگویم که کارشناسان شما بسیار حرفه‌ای بودند. نصب پرده‌ها به طور دقیق و سریع انجام شد و به راحتی قابلیت تنظیم شدن داشتند.”

  • من بسیار راضی از خدمات پرده فروشی شما هستم. کیفیت پرده‌ها بسیار عالی بود و طراحی‌های متنوعی را در اختیار داشتید. مطمئناً به دوستانم هم پیشنهاد خواهم کرد.

  • از خدمات پس از فروش پرده کاران بسیار راضی هستم و واقعاً حرفه‌ای بودن. هر سوال یا مشکلی که داشتم، به سرعت پاسخ دادن و راه حل اون رو ارائه کردن.ممنون از اقای عباسی

  • از قیمت مناسب و عادلانه‌ای که برای پرده‌ها هزینه کردم، خیلی راضی هستم. به راحتی مدلی که میخواستم و با بودجه‌ام سازگار بود را برایم اماده و نصب کردند.

  • سرعت و دقت در انجام سفارشات ما واقعاً تحسین برانگیز بود. خیلی خوشحالم که شما را برای خرید پرده انتخاب کردم.

  • ممنون از شما برای راهنمایی حرفه‌ایتون در انتخاب پرده مناسب. حاصل کار شما دقیقاً همون چیزی بود که می‌خواستم و خیلی راضی هستم.

  • تجربه خرید از شما بسیار خوب بود. پرده‌هایی که انتخاب کردم عالی بودند و درست در زمان تعهد داده شده تحویل داده شد.ممنون از پرده کاران

  • خرید از فروشگاه پرده کاران احساس خوبی را به من داد. محیط دلپذیری دارد و کارکنان حرفه‌ای هستند.کارشان را هم با دقت انجام میدهند. بسیار عالی

  • پرده‌هایی که خریداری کردم به دقت برش و خیاطی بی‌نظیری دارند. از کیفیت بالای آنها تعجب کردم.ممنون از اقای عباسی و تیمشون

  • از تیم پرده کاران کمال تشکر را دارم. مسئله‌ تعمیر پرده های منزلم را بلافاصله حل کردند.

  • تنوع طرح‌ها و رنگ‌های پرده‌های شما بسیار جذاب است. سخت بود تا انتخاب کنم!ممنون پرده کاران

  • با حوصله و خوش اخلاق هستن و كار رو تميز انجام ميدن و تا جايي كه ميتونن هزينه اضافه نميذارن روي دست مشتري … ممنون از زحماتشون

  • بسیار خوش برخورد ، مسئولیت پذیر و حرفه ای به معنای واقعی متخصص در امور دکوراسیون

  • بسیار عالی ، حرفه ای ، خوش اخلاق ، منصف ، صبور ، باوجدان ، خلاق ، سریع و بشدت توصبه میکنم برای کارهای مربوط به حیطه تخصصشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *