پرده‌ها به عنوان یک جز اصلی در طراحی و دکوراسیون در عین سادگی در چیدمان و چشم‌انداز خانه  تأثیری بسزایی دارد و علاوه بر دوچندان کردن زیبایی خانه باعث حفظ حریم خصوصی و کنترل تنظیم نور در محل موردنظر نیز می‌شود.

  پرده‌ها دارای انواع مختلفی هستند که اگر یکبار هم اقدام به خرید آن کرده باشید متوجه متنوع بودن آنها در زمینه های مختلف خواهید شد. بنابراین در خرید یک پرده علاوه بر کیفیت و طرح و نقش آن بایستی کارایی و محل مورداستفاده آن را نیز در نظر گرفت.

انواع دوخت انواع پرده در زعفرانیه

در ابتدا باستی گفت که اصل اساسی که باید در انتخاب پرده‌ها مورد بررسی قرار گیرد، جنس و رنگ پارچه موردنظر است که بایستی در هنگام خرید به این قضیه توجه زیادی کرد. به طور مثال اگر قصد استفاده طولانی‌مدت از پرده را دارید بهتر است سمت رنگ‌های روشن نروید. چرا که این مدل از پرده‌ها به‌راحتی آلودگی ها را در خود نمایان کرده و پس از شست‌وشو مکرر، بافت و زیبایی خود را از دست خواهند داد. پس بهتر است به سمت رنگ‌های خنثی رفته و جنس پرده مورد نظرمان را انتخاب کنیم.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

در بحث جنس پارچه هم باید گفت از انواع پارچه‌های مخمل، کتان، ابریشم و ابریشم مصنوعی، تور، حریر می‌توان پرده موردنظر را تهیه کرد. ابریشم بهترین گزینه جهت دوخت پرده است ولی به دلیل حساسیت و فرسایش تاروپود آن در مقابل نور خورشید بهتر است یک‌لایه استر هم بر روی آن کار شود.

آستر علاوه بر خوش فرم ایستادن پرده، باعث تقویت و مقاومت آن در برابر نور خورشید شده و نقش عایق را نیز برای ما ایفا کند که در فصول سرد سال مانع اتلاف انرژی گرمای محل موردنظر خواهد شد.

برخی نمونه کارهای دوخت پرده

برای مشاهده نمونه های بیشتر کلیک کنید

مزایا و معایب انواع جنس پرده

پرده‌های ابریشمی اگرچه لوکس بوده و رسمیت بیشتری به فضا اضافه می‌کند ولی در قبال آن علاوه بر قیمت بالا به علت ضخیمی باعث تاریک شدن محیط شده و سختی نصب بیشتری را به همراه خواهد داشت. همچنین به علت جنس آن شست‌وشوی آن نیز بایستی به‌صورت خشک انجام شده تا مانع از آسیب به جنس و شکل پرده شود.

پرده‌های توری و حریردر عین زیبایی، مناسب برای هرگونه دکوراسیون هستند. این نوع پرده به علت جنس نازک مناسب برای مناطق گرمسیری بوده و مانع از عدم رفت‌وآمد هوا در محل موردنظر می‌شود. بیشتر اوقات جهت زیبایی بیشتر پرده‌های توری و حریر را با جنس مخمل به‌صورت ترکیبی مورداستفاده قرار می‌دهند.

این ترکیب سبب افت کارایی این نوع جنس نشده و باعث کلاسیک و مجلسی شدن محیط موردنظر نیز می‌شود. از دیگر مزیت‌های پرده‌های حریر و توری می‌توان به نصب آسان، هزینه کم و شست‌وشوی راحت آن نیز اشاره کرد.

پرده‌های کتان نیز همانند پرده‌های حریر و توری دارای نصب آسان بوده و قیمت آن نیز نسبت به پرده‌های ابریشم پایین‌تر است. پرده‌های کتان با ظاهری ساده بیشتر در اتاق‌خواب‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

دوخت پرده در زعفرانیه

یکی دیگر از چالش‌های پرده، انتخاب ارتفاع و قد آن از زمین می‌باشد. معمولاً میله پرده حدود 5 تا 7 سانتی‌متر بالاتر از پنجره نصب می‌شود و سپس ارتفاع پرده مشخص می‌گردد.

ارتفاع پرده از زمین نیز در اکثر اوقات نباید بیشتر از 2 سانتی‌متر باشد چرا که جلوه خوبی به محیط موردنظر نمی‌دهد. همچنین بایستی توجه کرد که به علت کاهش هزینه از ارتفاع پرده کم نشود. اما می‌توان بر حسب سلیقه ارتفاع میله پرده را از پنجره بالاتر نیز برد.

دوخت انواع پرده

برای دوختن پرده انتخاب طرح و داشتن اندازه دقیق محل موردنظر الزامی است. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم در پرده‌هایی که دارای پلیسه یا انواع چین (از جمله چین جعبه‌ای، چین انگشتی، مدادی و …) هستند بایستی عرض بیشتری برای پارچه در نظر گرفت.

قیمت دوخت پرده

امکان دوخت و نصب پرده در منطقه زعفرانیه با توجه به گالری انتخابی و همچنین مدل مد نظر تعیین شده و در اختیار شما قرار می گیرد. به همین منظور باید مرکز دوخت پرده و نصاب پرده را با دقت بسیار زیادی انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

برای این که بتوانید در هزینه های دوخت و نصب پرده در منطقه زعفرانیه صرفه جویی به عمل آورید، می توانید از طریق وب سایت اینترنتی پرده کاران با بهترین مراکز دوخت و نصابان پرده در ارتباط باشید. این وب سایت امکان انتخاب بهترین خشکشویی پرده و مراکز شستشوی پرده را در اختیار شما قرار داده و می توانید از آن استفاده کنید.

انواع مدل پرده

خریداران در منطقه زعفرانیه نیاز به دسترسی انواع مدل پرده را دارند و به همین جهت باید با گالری های مختلف پرده در این منطقه در ارتباط باشید. به همین منظور وب سایت پرده کاران به شما این امکان را می دهد که با بهترین مراکز فروش پرده در ارتباط باشید و همچنین در صورت نیاز به تعمیر پرده در این منطقه نیز از خدمات مربوطه استفاده داشته باشید.

در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان پرده کاران در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. همچنین برای دسترسی به خدمات جابجایی پرده قادر به استفاده از خدمات مربوط خواهید بود.

قیمت دوخت و نصب پرده در زعفرانیه

تمیزکردن و شست‌وشو پرده‌ها

با توجه به گران‌قیمت بودن و حساسیت جنس پارچه های مورد استفاده در دوخت پرده ها بهتر است جهت آسیب نرساندن به بافت ، شست و شوی آنها را به خشک شویی بسپاریم.

اما در برخی موارد و ایجاد شرایط مطلوب می‌توان برخی از پارچه‌های پرده را در خانه تمیز کرد. پس از شست‌وشوی آنها به علت مشکل بودن اتو کاری و عدم آسیب رساندن به بافت آن، بایستی پرده را به‌صورت صاف آویزان کرد تا از چروک شدن آن پیشگیری نمود تا دیگر نیازی به مرحله اتوکاری نباشد.

در صورت نیاز به اتو نیز بایستی باتوجه‌به جنس پرده دمای آن را تنظیم نمود به طور مثال اگر پارچه ما دارای الیاف نایلونی یا پلی‌استری باشد، درجه حرارت بالا باعث آسیب‌دیدن آن بخش از پارچه ما خواهد شد.

نکاتی در مورد خرید پرده

  1. انتخاب رنگ باتوجه‌به دکوراسیون منزل
  2. طرح پارچه
  3. جنس پارچه (از قبیل نازک و ضخیم بودن جهت حفظ دما و میزان نور محل مورد نظر)
  4. ارتفاع سقف اگر بلند است می توان با انتخاب پارچه ای که طرح آن به صورت افقی است ارتفاع سقف را کوتاه تر نشان دهید. همچنین برای بلند تر نشان دادن سقف می توانید طرح های عمودی را انتخاب کنید.
  5. ادواتی مانند یراق‌آلات برای پرده بسیار متنوع است مانند یراق‌آلات فنری، کریستالی، منگوله‌دار، شرابه و آویز پرده، گل میخ برای نصب پرده در کنار دیوار و کتیبه برای چوب پرده. این یراق‌آلات بیشتر برای پرده‌های کلاسیک به کار می‌روند و می‌توانید باتوجه‌به مدل پرده منزلتان آن را انتخاب کنید.

خرید پرده برای سالن پذیرایی

در سالن پذیرایی مدل پرده باید با دقت بسیار زیادی انتخاب شود. توجه به نکاتی مانند جنس و مدل پرده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و همچنین توجه به رنگ و دیزاین داخلی مهم است.

از این روی برای خرید پرده برای سالن پذیرایی باید به گالری های معتبر پرده مراجعه کرده و انتخاب محصول را انجام دهید. به این منظور وب سایت پرده کاران در دسترس شما قرار گرفته و شما می توانید از خدمات مربوطه با کمترین هزینه استفاده داشته باشید.

خرید پرده برای آشپزخانه

از نکات مهمی که برای خرید پرده برای آشپزخانه باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، رعایت نکات ایمنی است. در واقع پرده نباید با شعله اجاق گاز در ارتباط باشد و همچنین نوع و مدل پرده باید با دقت بسیار زیادی انتخاب شود.

تنوع محصولات به واسطه انتخاب از میان گالری هایی متنوع سایت پرده کاران به همین منظور در دسترس خریداران قرار گرفته است و شما می توانید از خدمات مربوطه استفاده داشته باشید.

خدمات پرده کاران 

مجتمع پرده کاران با داشتن بیش از 50 سال سابقه و ارائه تمامی خدمات در قبال پرده‌ها از جمله فروش انواع جنس پرده، خدماتی از جمله دوخت، نصب و تعمیر انواع پرده‌ها را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام داده و یکی از بهترین و مجرب‌ترین فروشندگان پرده در منطقه زعفرانیه شهر تهران هستند.

شما مشتریان گرامی می‌توانید با مراجعه به سایت پرده کاران علاوه بر گرفتن مشاوره رایگان در قبال انجام انواع طرح‌های پرده خریدی با خیال راحت را تجربه کنید. کافی است با انتخاب طرح و مدل موردنظر صفر تا صد کار درخواستی را کمترین زمان ممکن و با بهترین متریال دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *