از آنجا که بخشی از دیوار منازل توسط پنجره احاطه شده است پس نقش پرده را نمی توانیم نادیده بگیریم. اگر به فکر آویختن پرده های مدرن و شکیل هستید اما نمی دانید این کار را به چه کسی بسپارید نصاب پرده در اقدسیه انتخاب ایده آل است.

 نصاب پرده در اقدسیه را چطور بیابیم؟

خدماتی که توسط نصاب پرده انجام می شود کاملا متناسب با نیاز کاربر است. با این مجموعه می توانید پرده ای متناسب با دکوراسیون داخلی منزل انتخاب کنید و فرصتی برای لذت بردن از فضا را پیدا کنید.

قیمت نصاب اقدسیه ✅از 2تا 10 میلیون 
✅ خدمات پرده در اقدسیه از نصب پرده تا تعمیر پرده 
گارانتی نصب پرده ✅ پارچه، متریال و قطعات 
✅سابقه کار خدمات پرده  50 سال
مناطق ارائه خدمات پرده ✅اقدسیه و کل تهران

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

نمونه کار نصاب پرده در اقدسیه

نصاب پرده در اقدسیه ارائه دهنده بهترین خدمات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت است. این مجموعه انواع پرده ها ی مدرن و با کیفیت را در مجموعه خود دارند تا متناسب با نیاز و سلیقه ی شما بهترین پرده را دوخت و نصب کنند. خیاط ها و نصابان این مجموعه در شهر تهران شناخته شده هستند.

نصب کننده پرده تمام لوازم اساسی برای نصب نمودن پرده را در اختیار دارد و نیازی نیست مشتری یراق آلات مورد نیاز را تهیه کند. کیفیت خدماتی که توسط نصاب ارائه می شود بسیار بالاست و  تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین ایده را برای شما پیاده کنند.

برخی از نمونه کارهای نصب و دوخت پرده

برای دیدن همه نمونه کارها کلیک کنید

بهترین نصاب پرده در اقدسیه

دقت، سلیقه‌ و تجربه‌ی نصب کننده ی پرده، یقینا در نصب بدون مشکل و جلوه‌ی بهتر پرده‌ها تاثیرگذار خواهد بود. به خصوص اگر برای اولین بار است که در محل مورد نظر پرده نصب می‌کنید و میله پرده‌ها نیز بایستی نصب شوند، حتما بایستی از نصاب های دقیق و با تجربه کمک بگیرید.

چرا که اولا  آویختن پرده قواعد خاص خود را دارد که موجب بهتر دیده شدن آن می‌شود و ثانیا، کوچکترین اشتباهات در اندازه گیری‌ها و محل نصب میل پرده‌ها و انتخاب نامناسبشان، می‌تواند موجب جلوه‌ی نامناسب پرده‌ها شود.

نصاب حرفه‌ای پرده باید تمامی ابزار آلات نصب، تجهیزات پرده نظیر گیره‌ها و میله پرده و لوازم تزئینی را به همراه خود داشته باشد تا کار بدون وقفه و در سریع‌ترین زمان ممکن، انجام پذیرد. زمان شناس بودن، رفتار مناسب و تعهد کاری نیز از جمله خصوصیاتی است که یک تکنسین خوب، باید دارا باشد.

قیمت نصاب پرده در اقدسیه

قیمت نصب کردن پرده، به عوامل متفاوتی بستگی دارد؛ جنس و نوع پرده و ابعاد آن، عوامل تاثیرگذار در قیمت نصب آن هستند. نصب نمودن پرده‌ی رول، کرکره، پرده‌ی کنار رو کرکره‌ای و انواع پرده‌های شید و برقی با هم متفاوت است و طبیعتا هزینه‌ی نصب متفاوتی را هم در پی خواهد داشت.

اینکه اولین بار است که پرده مورد نظر را نصب می‌کنید و میل پرده‌ها نصب نیستند نیز با توجه به حجم متفاوت کاری، هزینه‌ی متفاوتی را باید بابت نصب پرداخت کنید.

قیمت نصاب پرده در اقدسیه

همچنین مدل‌های خاص نظیر انواع والان‌ها با طرح‌های نصبی، نیز کار متفاوتی را می‌طلبند که بعضا بر روی هزینه‌ی نصب تاثیر گذارند. ما در مجموعه‌ی پرده کاران تلاش نموده‌ایم تا هزینه‌ی کلیه‌ی خدمات نصب نمودن پرده، تعمیر پرده، جابجایی پرده و شستشوی پرده را با نازلترین قیمت ممکن، ارائه دهیم.

اعزام سریع نصاب پرده در اقدسیه

هنگامی‌که به یک تعمیرکار و تکنسین برای انجام امور خدماتی نیاز دارید، یکی از مهم‌ترین مسائل، مراجعه‌ی سریع و به موقع است تا بتوانید سریعا کار مورد نظر را برطرف کنید. ما در مجموعه‌ی پرده‌ کاران نصاب‌های متعددی در نقاط مختلف تهران از جمله اقدسیه داریم، که در صورت ثبت سفارش مشتری، در اسرع وقت برای خدمات نصب، جابجایی، تعمیرات و جابه‌جایی برای خشکشویی، به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. در واقع در هر منطقه چندین نصاب تحت قرارداد با مجموعه فعالیت می‌کنند که در صورت نیاز مشتری، با نزدیک ترین نصاب در دسترس، هماهنگ می‌شود.

نحوه کار نصاب پرده در اقدسیه

در شهر تهران تعداد  مجموعه هایی که در حوزه دوخت و نصب کردن پرده فعالیت می کنند بسیار بالاست. اما نصاب پرده در اقدسیه یکی از بهترین نصابان شهر تهران است که برای نصب پرده در اقدسیه تمام جوانب مختلف را در نظر می گیرد و در نهایت کاری را تحویل می دهد که از همه لحاظ مورد پسند مشتری واقع شود.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

خدمات نصاب پرده در اقدسیه

خدمات نصاب پرده در اقدسیه تنها به دوخت پرده و نصب خلاصه نمی شود. اگر قصد دارید تغییری اساسی در دکوراسیون اعمال کنید بهتر است با تغییر پرده این کار را شروع کنید.

دیگر پرده های قدیمی  و والان های شلوغ و سنگین جذابیت چندانی در دکوراسیون های مدرن ندارد. در منطقه اقدسیه تهران ممکن است مجموعه های زیادی نصب و دوخت انواع پرده ها را انجام دهند. اما در این بین نصاب پرده در اقدسیه با کلکسیونی از پارچه های نفیس وارداتی و تولید داخلی، پرده های اداری از قبیل پرده زبرا، شید رول، برقی و …خدمات خود را به همشهریان ارائه می دهد.

نصاب پرده در اقدسیه

دوخت پرده

همانطور که می دانید داشتن پرده ای زیبا تنها به انتخاب مدل پرده و جنس پرده نیست. نصاب پرده در اقدسیه متشکل از خیاطان حرفه ای است تا بهترین مدل ها را روی پارچه های مختلف پیاده کنند.

طرز دوختن پرده جذابیت مدل انتخابی را دو چندان می کند و کیفیت و ماندگاری محصول را افزایش می دهد. قبل از دوختن پرده تمام اندازه گیری ها به صورت اصولی انجام می شود تا پرده نهایی به خوبی و زیبایی نصب شود.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره  09123116138

 نصاب پرده

نصاب پرده در اقدسیه تمام اصول نصب نمودن پرده های مختلف را رعایت می کند. پس هیچوقت خودتان بدون آشنایی با قوانین آویختن پرده دست به انجام این خدمات نزنید. نصب انواع پرده در اقدسیه بر اساس دو قانون اصلی انجام می شود. اولین قانون این است که بهترین قسمت نصب کردن پرده روی سقف کدام است و دومین قانون این است که بهتر است پرده روی زمین امتداد پیدا کند.

نصب نمودن پرده ی زبرا، کرکره ای، لوردراپه، پنلی، پارچه ای، ریل گریبر و … نیاز به تخصص و مهارت دارد. توانایی انجام این کار به صورت تخصصی در تیم نصاب پرده در اقدسیه دیده می شود. رضایت مشتریان و کیفیت بالای خدمات گویای این است که این مجموعه موفق خدمات خود را به بهترین نحو ممکن ارائه کرده اند.

بعد از انتخاب مدل انتخابی و دوخت و آماده سازی نوبت به نصاب پرده در اقدسیه می رسد که کار انتخابی شما را پیاده کنند. نصاب باید اطلاعات کاملی در خصوص نحوه نصب تمامی مدل های پرده داشته باشد. نصب غیر اصولی از زیبایی کار می کاهد.

توانایی های نصاب پرده در اقدسیه این اطمینان را به شما می دهند که کار نهایی به زیبایی در جای مناسب نصب و اجرا می شود.

نصاب پرده در اقدسیه

دریافت مشاوره  09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

تعمیرات پرده

یکی از خدماتی که همه ی خانه ها در هرجایی که باشند به آن نیاز پیدا می کنند خدمات تعمیر نمودن پرده است. نصاب پرده در اقدسیه خدمات تعمیرات پرده را در مجموعه خدمات خود قرار داده است.

اگر پرده بعد از شستشو یا به هر دلیلی خراب شده است و ایستایی و زیبایی سابق را ندارد بهتر است از خدمات تعمیر بهره ببرید. ترمیم پرده با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می شود به طوری که پرده ظاهر زیبا و جلوه ای زیبا پیدا می کند.

اگر نمی توانید به زودی پرده جدیدی تهیه کنید بهتر است برخی از جزئیات پرده را عوض کنید و یا با یک تعمیر اساسی کیفیت پرده را مانند روز اول کنید. روش های صحیح تعمیر در مجموعه نصاب پرده اقدسیه جزء اصول کار است. پس برای اینکه این کیفیت را از نزدیک حس کنید کار تعمیر را به این مجموعه بسپارید.

جابجایی پرده

نصاب پرده در اقدسیه آمادگی ارائه خدمات متنوعی از قبیل نصب و جابجایی انواع پرده های مدرن و قدیمی را دارد. هر پرده ای شیوه ی نصب متفاوتی دارد و ممکن است این عامل سبب شود که شما نتوانید هر پرده ای را باز و جابجا کنید.

خدمات جابجایی پرده بدون خرابی و بهم ریختن طرح پرده تنها از عهده ی نصاب پرده در اقدسیه بر می آید. این مجموعه به راحتی پرده را جابجا و در جای جدید نصب می کند. اگر پرده نیاز به تغییر مدل داشته باشد خود این مجموعه کار را به راحتی انجام می دهند.

خشکشویی پرده

دیگر نگران جابجایی پرده و خدمات مربوط به شستشو و خشکشویی پرده نباشید. نصاب پرده در اقدسیه تمام این خدمات را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد.

مدل های مختلف پرده یک  سری پیچیدگی های مختص به خود را دارند که نمی توان آن ها را به راحتی در خانه بشویید و مجددا نصب کنید. پس این کار را به مجموعه پرده کاران بسپارید تا با شیوه های اصولی خدمات خشکشویی و نصب مجدد پرده را انجام دهند. این خدمات با هزینه پایین و مقرون به صرفه و با تضمین عدم تغییر کیفیت انجام می شود.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره  09123116138


سوالات متدوال نصاب پرده در اقدسیه

نصاب پرده اقدسیه را از کجا پیدا کنیم؟

با تماس با شماره 02122491276 میتوانید بهترین نصابان پرده را از مجموعه پرده کاران پیدا کرده و برای نصب پرده خود از آنها کمک بگیرید. این نصابان پرده در منطقه اقدسیه بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت سفارش شما را به انجام می‌رسانند.

قیمت نصب و دوختن پرده در اقدسیه چقدر است؟

این امر تا حد زیادی به مدل و نوع پرده انتخابی شما بستگی دارد. جنس پارچه مدنظر شما، متراژ مورد نیاز و یراق آلات استفاده شده در پرده نیز بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *