هیچوقت نقش پرده در دکوراسیون داخلی منزل را نادیده نگیرید. پرده ها از شکل و شمایل سنتی خود به مدل های مختلف در طرح و رنگ های زیبا تغییر حالت داده اند. به طوری که امروزه برای هر سبک دکوراسیونی به راحتی می توانید مدل مناسب را پیدا کنید.

ماهرترین نصاب پرده در شمال تهران

نصاب پرده در شمال تهران یکی از مجموعه های موفق و باکیفیت در زمینه دوخت و نصب انواع پرده های مختلف است که به خوبی توانسته است در چند سال اخیر رضایت استفاده کنندگان از خدمات را جلب کند.

قیمت نصاب شمال تهران ✅از 2تا 10 میلیون 
✅ خدمات پرده در شمال تهران از نصب پرده تا تعمیر پرده 
گارانتی نصب پرده ✅ پارچه، متریال و قطعات 
✅سابقه کار خدمات پرده  50 سال
مناطق ارائه خدمات پرده ✅شمال و کل تهران

 

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

قیمت نصاب پرده در شمال تهران

نوع پرده و مدل آن، ابعاد پنجره و هزینه ایاب و ذهاب، تعیین کننده‌ی هزینه‌ی نصب نمودن پرده هستند. گرچه اکثر افراد از عهده‌ی آویختن پرده‌های عادی برمی‌آیند، اما باید در نظر داشت که اولا خیلی از افراد به خاطر سختی این کار و حالت قرارگیری دست و گردن برای نصب کردن پرده، تمایلی به انجام این کار ندارند و دوما نصب برخی پرده‌های خاص و والان‌های مدل‌دار نیز، قلق‌های خاص خود را دارد که باید توسط افراد متخصص نصب شوند.

بنابراین سپردن آویختن پرده به متخصصین می‌تواند خیالتان را راحت کند. ما در مجموعه‌ی پرده کاران سعی نموده‌ایم تا انواع خدمات نصب و خشکشویی پرده را با قیمتی مناسب، فراهم نماییم.

قیمت نصاب پرده در شمال تهران

نصاب پرده شمال تهران را از کجا بیابیم؟

پیدا کردن فرد مناسب برای نصب کردن پرده، شاید به نظر کمی سخت برسد؛ اما خوشبختانه امروزه دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن متخصص کارهای خدماتی نظیر نصاب پرده، در محل خود به جستجو بپردازید.

ما در مجموعه پرده کاران که مدیریت آن را مهیار عباسی بر عهده دارد، این امکان را فراهم کرده‌ایم تا در هر کجای تهران که باشید، از طریق تماس با مجموعه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نصابان با تجربه و مورد اعتماد، در اسرع وقت به مکان شما اعزام می‌شوند.

mahyar abbasi

شمال تهران از جمله نقاط تحت پوشش مجموعه پرده کاران هست که چندین نصاب این مناطق را پوشش می‌دهند. علاوه بر نصب نمودن پرده، جابجایی پرده برای تعمیرات پرده و خشکشویی نیز توسط تکنسین‌های پرده کاران، انجام می‌گیرد.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

بهترین نصاب پرده در شمال تهران

علاوه بر مدل و پارچه‌ی پرده و دوخت آن، دقت نصب کننده پرده در نصب نیز در زیبایی و جلوه‌ی آن تاثیرگذار است. همچنین علاوه بر دقت و کیفیت نصب صحیح پرده، منظم و خوش قول بودن، برخورد مناسب و تعهد نیز جزو مشخصات بهترین نصاب پرده در شمال تهران، محسوب می‌گردد.

نصاب پرده بایستی تمامی وسایل مورد نیاز از جمله مته برقی، پیچ و رولپلاک، گیره‌های پرده، انواع ابزار آلات و … را به همراه خود داشته باشد تا در صورت نیاز، کار متوقف نگردد و در اسرع وقت انجام گیرد. همچنین امکان تعمیر نمودن پرده را نیز داشته باشد.

چنان‌چه برای اولین بار قرار است در محل مورد نظر پرده نصب کنید و میل پرده‌ها نصب شده نیستند، حتما توصیه می‌کنیم این کار را به نصابان با تجربه بسپارید؛ چرا که رعایت نکات مختلف و جرئیات، سبب بهتر دیده شدن پرده‌ها و جلوه‌ی زیباتر آنها خواهد شد.

همچنین کوچکترین اشتباهات در محل نصب چوب پرده‌ها و انتخاب نامناسبشان، می‌تواند زیبایی نتیجه‌ی نهایی را تحت تاثیر قرار دهد.

 نصاب پرده در شمال تهران

خدمات نصاب پرده در شمال تهران

نصاب پرده در شمال تهران یکی از خدمات ویژه و اختصاصی برای افرادی است که در شمال تهران هستند و قصد خرید پرده جدید و یا تعمیر و جابجا نمودن پردههای قدیمی را دارند.

قطعا شما در منطقه شمال تهران پرده سراهای مختلفی را می شناسید که انواع خدمات پرده را انجام می دهند. اما در عصر حاضر کیفیت ارائه خدمات در حوزه های مختلف حرف اول را میزند.

قطعا بیشتر مشتریانی که اقدام به خرید پرده های مختلف می کنند دغدغه نصاب را دارند. نصاب پرده در شمال تهران متشکل از افرادی حرفه ای و با تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و خدمات نصب و اجرای انواع پرده های مختلف هستند که مهارت کاملی در کلیه حوزه ها دارند.

خدمات نصاب پرده در شمال تهران شامل موارد زیر میباشد:

خدمات آویختن پرده

خدمات نصاب پرده در شمال تهران در بخش های مختلف با بهترین تکنیک ها و ابزارها انجام می شود. نصاب پرده در شمال تهران انواع پرده های پارچه ای، حریر و تور در مدل های مختلف را بر اساس سلیقه شما آماده می کند و آن ها را در محیط های اداری و خانگی، تالارها و رستوران ها به خوبی نصب و راه اندازی می کند.

از دیگر خدمات این مجموعه می توان به نصب انواع مدل های ریل پرده، چوب پرده، نصب مدل های مختلف تاج و کتیبه پرده، نصب نمودن پرده های مدرن برای آشپزخانه ها، پرده های لوردراپه با تصویر اختصاصی و … اشاره کرد.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

 خدمات دوخت پرده

به طور کلی نصاب پرده در شمال تهران صفر تا صد این خدمات را در مجموعه خود با بالاترین کیفیت و با جدیدترین متریال های روز دنیا انجام می دهد.

با توجه به اینکه پرده ها برای هر پنجره ای به صورت اختصاصی دوخته و نصب می شوند در نتیجه نمی توان مدل های استاندارد و آماده ای را تولید و به فروش رساند.

نصاب پرده ابتدا با اندازه گیری دقیق و حرفه ای محل قرارگیری پرده کار خود را شروع می کند. زمانی که مشتری مدل و نوع پرده دلخواه خود را انتخاب کند کار دوخت پرده شروع می شود. دوخت پرده یکی از مراحل مهم هنگام خرید و نصب آن است.

بهترین مدل ها و زیباترین پارچه ها اگر به صورت حرفه ای دوخته نشوند جلوه ی زیبایی نخواهند داشت. دوخت پرده با مهارت تمام توسط مجموعه نصاب پرده در شمال تهران انجام می شود. کیفیت دوخت به قدری بالاست که پس از شستشو و یا جابجایی های مکرر تغییری در آن ایجاد نمی شود.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

خدمات تعمیرات پرده

همیشه که قرار نیست برای خرید پرده جدید به مجموعه نصاب پرده در شمال تهران مراجعه کنید. پرده ها بعد از چندین بار جابجایی و شستشو ممکن است حالت ابتدایی خود را از دست دهند و یا یراق آلاتی که برای نصب آن ها به کار رفته است دچار فرسودگی شوند.

تعمیرات پرده در شمال تهران

پس اگر هنوز قصد تعویض پرده فعلی را ندارید و می خواهید تنها کار تعمیرات پرده را با هزینه کمتری انجام دهید بهتر است نصاب پرده در شمال تهران را برای تعمیر اساسی انتخاب کنید.

دسترسی به این مجموعه برای افرادی که در شمال تهران و مناطق اطراف هستند راحت است. شما می توانید تمام کارهای مربوط به تعمیر و جابجایی نمودن پرده را به این مجموعه بسپارید.

گروه نصابان پرده انواع پرده های پلیسه، پارچه ای، زبرا، شید، لوردراپه و … را تعمیر می کنند. لیست تعرفه برای تعمیر با توجه به نوع پرده و مشکل آن متفاوت است.این مجموعه ابتدا با بازدید کردن از پرده هزینه های تعمیر و نصب مجدد را به صورت دقیق و شفاف برای مشتریان تعیین می کند.

شما می توانید با بررسی قیمت و کیفیت از مجموعه های دیگر به راحتی خدمات تعمیر خود را به نصاب پرده در شمال تهران بسپارید.

خدمات جابجایی پرده

نصاب پرده در شمال تهران برای آن دسته از افرادی که می خواهند پرده منزل، محل کار، تالار و یا غیر را باز و جابجا کنند خدمات خود را با کیفیت بالا ارائه می دهد. نصب کننده پرده به صورت اصولی پرده را باز و در جای جدید خود نصب می کند.

جابجاکردن پرده ها بدون هیچ گونه تغییری در مدل پرده و بدون هیچ گونه آسیبی توسط نصابان حرفه ای و با مهارت انجام می شود. پس با خیال راحت جابجایی، نصب و تعمیر پرده های خود را به مجموعه با کیفیت پرده کاران در شمال تهران تحویل دهید.

جابجایی پرده در شمال تهران

دریافت مشاوره  09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

خدمات شستشوی پرده

نصاب پرده در شمال تهران خدمات خشکشویی پرده را در مورد مدل های مختلف پرده انجام می دهد. هر ساله افراد هنگام خانه تکانی باید فکری به حال خشکشویی پرده ها کنند.

برای پرده های ساده تر و قدیمی تر امکان شستشو در منزل فراهم است؛ اما امروزه هر بخش از خانه دارای یک پرده اختصاصی است که هم نصب و راه اندازی پیچیده دارد و هم اینکه با شستشوی معمولی نمی توان آن را تمیز کرد.

به طور کلی شستشوی معمولی باعث می شود تا طرح و مدل پرده بهم بریزد و سرهم کردن و نصب آن دچار مشکل شود. پرده های جدید مانند پرده زبرا، پرده شید و … باید با تکنیک مختص به مدل و جنس پرده شسته و خشک شوند.

در مجموعه پرده کاران تمام سرویس های مربوط به خشکشویی،تعمیرات، جابجایی و نصب پرده و … انجام می شود. تمام این سرویس ها با مقرون به صرفه ترین هزینه ها انجام می شود و مجموعه تمام تلاش خود می کند تا مشتری رضایت کاملی از کار نهایی داشته باشد.


سوالات متدوال نصاب پرده در شمال تهران

نصاب پرده شمال تهران را از کجا پیدا کنیم؟

با تماس با شماره 02122491276 میتوانید بهترین نصابان پرده را از مجموعه پرده کاران پیدا کرده و برای نصب پرده خود از آنها کمک بگیرید. این نصابان پرده در منطقه شمال تهران بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت سفارش شما را به انجام می‌رسانند.

قیمت نصب و دوخت پرده در شمال تهران چقدر است؟

این امر تا حد زیادی به مدل و نوع پرده انتخابی شما بستگی دارد. جنس پارچه مدنظر شما، متراژ مورد نیاز و یراق آلات استفاده شده در پرده نیز بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

1 دیدگاه

  • سفارش پرده های اشپزخانه و اتاق خواب با پرده کاران انجام شد. خیلی شیک و عالی شد.دستشون دردنکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *