اگر در منطقه جماران تهران زندگی می کنید و به دنبال نصاب پرده حرفه ای می گردید نصاب پرده جماران بهترین گزینه شما خواهد بود. نصب کردن پرده به صورت اصولی و حرفه ای کار هر کسی نیست. تنها کسانی می توانند نصب نمودن پرده را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهند که در این زمینه آموزش های خاصی دریافت کرده باشند.

انواع خدمات پرده توسط نصاب پرده جماران

مجموعه پرده کاران، بهترین تیم نصاب پرده جماران را در اختیار دارد. شما می توانید خدمات صفر تا صد آویختن پرده خود را با خیال راحت به تیم حرفه ای و متعهد ما بسپارید. جهت دریافت خدمات مربوط به پرده و نصاب پرده با شماره های درج شده در سایت پرده کاران تماس حاصل فرمایید.

قیمت نصاب جماران ✅از 2تا 10 میلیون 
✅ خدمات پرده در جماران از نصب پرده تا تعمیر پرده 
گارانتی نصب پرده ✅ پارچه، متریال و قطعات 
✅سابقه کار خدمات پرده  50 سال
مناطق ارائه خدمات پرده ✅جماران و کل تهران

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

نمونه کار نصاب پرده جماران

پرده ها جز جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی هستد که تاثیر زیادی در زیبایی آن دارند. نصاب پرده جماران زیبایی پرده شما را دوچندان می کند. زیرا اگر پرده از بهترین متریال ها و پارچه ها نیز ساخته شده باشد، اگر نصب آن با بی دقتی صورت گیرد از ارزش پرده کاسته می شود.

 نصب پرده آشپزخانه توسط مجموعه پرده کاران

مثلا فرض کنید که پرده ای گران قیمت سفارش داده اید. اما در هنگام نصب، یک طرف پرده با طرف دیگر آن متقارن نیست و یا اینکه پرده به خوبی حرکت نمی کند و بد شکل می ایستد. در این مواقع شما حس می کنید هزینه های شما به هدر رفته است.

در نتیجه قبل از آن که نگران جنس پارچه پرده باشید باید به فکر پیدا کردن یک نصاب خوب و حرفه ای باشید که ارزش کار شما را دو چندان کند. شرکت های زیادی در زمینه تولید پرده و نصب آن در تهران مشغول به کار هستند. اما اعتماد به هر مجموعه ای کاری درست و آسان نیست.

مجموعه ما مفتخر است که تمامی نمونه کارهای حرفه ای خود را در سایت مجموعه پرده کاران قرار دهد. این گونه مشتریان عزیز می توانند با خاطر جمعی بیشتری نمونه کار های ما را مورد بررسی قرار داده و تمام امور مربوط به آویختن پرده خود را به ما بسپارند.

نصاب پرده جماران با داشتن سال ها تجربه در زمینه خدمات پرده، تمامی کارهای مربوط به آویختن پرده شما را به صورت دقیق انجام می دهد. اگر پرده توسط شخصی آماتور نصب شود ممکن است به پرده آسیب رسانده و تمامی هزینه شما را به باد دهد.

زیرا پرده ها از پارچه های نازک، لطیف و گران قیمت دوخته می شوند. در نتیجه برای کار با آن ها باید لطافت و دقت زیادی به خرج داد. هر اقدام اشتباهی می تواند باعث پاره شدن پرده و یا کثیف شدن آن شود. نصاب پرده کاران با دقت فراوان و تمرکز زیاد این خدمات را به شما ارائه می دهد.

نصاب پرده در شمال تهران

قیمت نصاب پرده در جماران

قیمت انواع خدمات مربوط به پرده از دوخت پرده و مسائل مربوط به نصب آن تا جابجایی پرده و ایجاد هرگونه تغییرات در ظاهر و عملکرد آن، بر اساس دو عامل هزینه‌هایی که برای اجرایی شدن خدمات مورد نیاز است و هزینه انجام خدمات تعیین می‌شود.

در مورد قیمت نصاب پرده در جماران و مناطق شمالی شهر تهران، هزینه‌های جانبی محدود به خرید مواد و الزامات کلی مانند چوب پرده و امثال این موارد جزئی می‌شود و در مورد هزینه‌هایی هم که سفارش‌دهندگان باید برای خدمات بپردازند، باید گفت که رقابتی بودن قیمت‌ها مد نظر مجموعه پرده کاران قرار دارد و به همین دلیل می‌توان مناسب‌ترین قیمت نصب نمودن پرده در این منطقه را از تیم باسابقه این مجموعه انتظار داشت.

قیمت نصاب پرده در جماران

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

بهترین نصاب پرده در جماران

شاید از نظر خیلی از افراد جزئیات و تشریح دقیق تمامی بخش‌های نصب کردن پرده قبل از آغاز به کار چندان مورد توجه نباشد و تنها حاصل و نتیجه نهایی بااهمیت جلوه کند، اما در پرده کاران به این بخش که جنبه مشاوره هم دارد به دلیل ترسیم روند و نتیجه نهایی آویختن پرده اهمیت داده می‌شود و بخشی جدایی‌ناپذیر از خدمات نصب کردن پرده است.

بدون شک این اقدام در راستای ارائه بهترین خدمات نصب پرده در جماران و سایر مناطق تحت پوشش انجام می‌شود و جنبه‌های جزئی‌تری دارد که شاید آشنایی با آن‌ها به سفارش‌دهندگان برای یک انتخاب راحت‌تر و البته مطمئن، بیشتر کمک کند.

یکی از مهم‌ترین جزئیات ایجاد تعامل اولیه قبل از آغاز کار بین دو طرفِ مجموعه خدماتی و سفارش‌دهندگان، جلب اعتماد و آشنا کردن مشتری‌ها با میزان توجهی است که مجموعه معطوف به کار می‌کند، با این امید که این مسئله دخیل نشدن هرگونه عدم آگاهی یا توجه کافی را از سمت هر دو طرف تضمین کند.

نصاب پرده جماران را از کجا بیابیم؟

بیشتر مجموعه‌های خدماتی از وب‌سایت‌ها، تبلیغات رسانه‌ای و محلی، توصیه‌های افرادی که از خدمات نصب نمودن پرده استفاده کرده‌اند و خیلی از روش‌های دیگر تبلیغاتی استفاده می‌کنند تا خدمات خود را به مشتری‌ها معرفی کرده و از این طریق نظرات بیشتری ا را به سمت خود جلب کنند.

این در حالی است که شاید به جرئت بتوان بهترین راه را برای یافتن یک تیم نصاب پرده حرفه‌ای در جماران، مرور نمونه کارهای قبلی و توجه به سابقه و تجربیات مجموعه‌های خدماتی مرتبط در نظر گرفت که در مورد پرده کاران تمامی اسناد مربوط به خدمات قابل ارائه مانند تعمیر پرده و سایر موارد کاربردی مثل شستشوی پرده، از دو راه مراجعه حضوری به شعب و یا جستجو در وب‌سایت این مجموعه قابل مشاهده و کیفیت سنجی است.

بهترین نصاب پرده در جماران

نصاب پرده جماران چگونه کار نصب پرده را انجام می دهد؟

نصاب پرده جماران در مجموعه پرده کاران، برای نصب کردن پرده آموزش های خاصی دیده تا بتواند این کار را با نهایت دقت و کمترین خطا انجام دهد. زیرا پرده هایی که هزینه های چند ده میلیونی دارند، اگر به اشتباه و یا به نادرستی نصب شوند خسارت زیادی می بینند.

همچنین از زیبایی بصری آن ها به طرز قابل توجهی کاسته می شود. آویختن پرده توسط نصاب های مجموعه ما در مراحل دقیقی انجام می شود. همچنین مجموعه ما می تواند در کمترین زمان نصاب های خود را به محل شما اعزام کند. زیرا ما برای زمان و وقت مشتری های خود ارزش قائل هستیم. پس نیازی نیست نگران گرفتن وقت زیادی بابت نصب باشید.

۱) در وهله اول شما باید جهت اعزام نصاب پرده جماران به ساختمان خود قبلا اقدام کرده باشید. با تماس با شماره های موجود در سایت می توانید در سریع ترین زمان، یک نصاب حرفه ای را در اختیار داشته باشید.

۲) نصاب پرده جماران برای نصب دقیق پرده، ابتدا تمامی اندازه های مربوط به طول و عرض پنجره و پرده شما را محاسبه می کند. نحوه آویختن پرده ارتباط مستقیمی به نوع پرده شما، نوع میله و تعداد لایه های پرده دارد.

۳) پس از اندازه گیری های لازم، فرد نصاب نقاطی که باید جهت نصب میله ها سوراخ شوند را علامت گذاری می کند که این کار را به صورت کاملا دقیق و حساب شده انجام می دهد.

۴) بعد از حصول اطمینان از درست بودن محاسبات، نصاب با استفاده از تجهیزات مخصوصی مانند دریل، اقدام به سوراخ کردن دیوار و جای گذاری پیچ و مهره ها می کند.

۵) بعد از آن که پایه های میله و میله نصب شدند، پرده با ظرافت تمام به وسیله گیره ها به میله وصل می شوند. نصاب پرده جماران ابتدا از لایه های داخلی شروع کرده سپس اقدام به نصب لایه های بیرونی می کند. نصاب مجموعه پرده کاران در کمترین زمان ممکن، بهترین نصب نمودن پرده را انجام می دهد.

نصاب های مجموعه پرده کاران تا هنگامی که رضایت کامل مشتری را به دست نیاورده اند کار آویختن پرده را تمام نخواهند کرد. ما برای سلیقه و هزینه مشتری هایمان احترام بسیار زیادی قائل هستیم. کیفیت کار مجموعه ما، تنها تبلیغ ماست.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

نصاب پرده جماران

نحوه نصب انواع پرده ها

نصاب پرده جماران در منطقه جماران تهران، کار نصب انواع و اقسام پرده ها را انجام می دهد. زیرا کارکنان مجموعه ما یعنی مجموعه پرده کاران، در نصب تمامی انواع پرده ها خبره می باشند. انواع پرده هایی که توسط مجموعه ما دوخته و نصب می شوند عبارتند از:

  • پرده ساده
  • پرده زبرا
  • پرده کرکره ای
  • پرده های بزرگ سلطنتی و کلاسیک
  • پرده های غلطکی، رولی و …

دوخت پرده در زعفرانیه

انواع خدمات شرکت پرده کاران جهت ارائه به مشتریان

خدمات مجموعه پرده کاران و نصاب پرده جماران شامل تمامی خدمات مربوط به پرده می شوند. اگر اجاره نشین هستید و قصد نقل مکان به خانه دیگری را دارید می توانید از نصاب پرده جماران کمک بگیرید. نصب کننده پرده به دقت پرده شما را باز کرده و آن را در محل جدید نصب می کند.

همچنین اگر قصد شستشوی پرده خود را دارید، مجموعه ما این کار را برای شما انجام می دهد. شستشوی نامناسب پرده باعث آسیب رسیدن به دوخت و بافت پرده می شود. تعمیر نمودن پرده یکی دیگر از خدمات ما است. اگر قصد تغییر شکل دادن به پرده خود و یا رفع اشکالات آن دارید، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان 09125269235 | پرده کاران

دریافت مشاوره رایگان 09123116138 | پرده کاران


سوالات متدوال نصاب پرده در جماران

قیمت نصاب پرده جماران چقدر است؟

این مورد بسیار به این بستگی دارد که شما چه مدل پرده با چه جنس پارچه ای انتخاب میکنید. اما ما در مجموعه پرده کاران این اطمینان را به شما میدهیم که با کیفیت ترین کار را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهیم.

نصاب پرده جماران را از کجا پیدا کنیم؟

با تماس با شماره 02122491276 میتوانید بهترین نصابان پرده را از مجموعه پرده کاران پیدا کرده و برای نصب پرده خود از آنها کمک بگیرید. این نصابان پرده در منطقه جماران بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت سفارش شما را به انجام می‌رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *