دوخت پرده توری

دوخت پرده توری برای بسیاری از پنجره های منازل صورت می گیرد. پرده توری یکی از پرطرفدار ترین پرده هایی می باشد که تقریبا در اکثر منازل می توان آن را پیدا کرد. از گذشته تا کنون پرده های توری در میان بانوان با سلیقه خانه بسیار محبوب بوده است.

پرده های توری جز پرده های پرکاربرد در دکوراسیون های داخلی محسوب می شوند. دوخت پرده توری توسط مجموعه پرده کاران با نهایت کیفیت و قیمت بسیار مناسب انجام می شود. همچنین کارشناسان مجموعه ما شما را در امر انتخاب نوع تور و طرح آن به صورت کامل یاری خواهند کرد. پس با خیال راحت می توانید پرده توری مناسب منزل خود را انتخاب نمایید.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

تاثیر دوخت پرده توری در دکوراسیون داخلی

همان طور که قبلا اشاره کردیم، دوخت پرده توری از قدیم الایام در خانه های ایرانی رواج داشته است. دلیل آن را نیز می توان پر کاربرد بودن این پرده ها دانست. امروزه پرده های توری برای پذیرایی ها، اتاق خواب ها و حتی آشپزخانه ها نیز به کار می روند.

نمونه دوخت و نصب پرده توری توسط مجموعه پرده کاران

پرده توری هم برای دکوراسیون های به سبک سلطنتی و کلاسیک و هم برای خانه های به سبک مینیمال و مدرن استفاده می شود. زیرا این نوع پرده انعطاف پذیری بالایی در این زمینه دارد و می توان به هر شکلی که می خواهید از آن بهره ببرید.

دوخت پرده های توری شامل دوخت پرده های گیپور و دوخت پرده های حریر می شود. پرده های گیپور از نوع تور های طرح دار هستند که در سبک های سلطنتی و کلاسیک بیشترین استفاده را دارند. این پارچه ها در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود می باشد.

پرده های حریر از نوع تور های ساده هستند که بیشترین استفاده را در پرده های خانه دارند. جنس حریر، جنسی بسیار لطیف، زیبا و صاف می باشد. جنس حریر یکی از پر استفاده ترین پارچه ها جهت دوخت پرده توری می باشد. پرده های توری حریر در رنگ های متفاوتی موجود هستند. اما پر طرفدار ترین آن ها رنگ های روشن همانند سفید، نباتی و کرم می باشند.

پرده توری حریر را برای ساخت قسمت وسط پرده های والان دار به کار می برند. البته دوخت این پرده ها برای بخش های خانه کاملا به سلیقه و نیاز مشتری بستگی دارند.

مجموعه ما با ارائه خدماتی در زمینه پارچه توری مناسب، اندازه گیری دقیق، دوخت پرده توری و نصب آن، کار صفر تا صد دوخت و نصب پرده شما را انجام می دهد. انتخاب پارچه توری مناسب توسط خود شما و با مشورت کارشناسان ما انجام می شود تا بیشترین رضایت را از نتیجه کار داشته باشید.

زیرا اگر تور غیر مناسبی برای پرده خود انتخاب کنید، ممکن است نتیجه کار چنگی به دل نزند. همچنین مجموعه ما خدماتی نظیر خشکشویی پرده را نیز به صورت کاملا حرفه ای ارائه می دهد. پس نگران کثیف شدن پرده های خود نباشید و تمیز کردن آن ها را به مجموعه ما بسپارید.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

دوخت پرده توری برای کدام پنجره ها مناسب است؟

برای دوخت پرده توری مناسب دکوراسیون، ابتدا باید نوع پنجره، دید پنجره، مقدار نورگیری و فضای خانه مورد توجه قرار گیرد. زیرا دوخت پرده توری گاهی نمی تواند برای همه پنجره ها گزینه مناسبی باشد.

بیشتر افراد مایلند که پرده های توری را در پذیرایی و آشپزخانه به کار ببرند و از دوخت پرده توری برای اتاق خواب اجتناب می ورزند. زیرا معتقدند که اتاق خواب ها به پرده هایی ضخیم تر برای حفظ بیشتر حریم خصوصی و یک خواب راحت تر نیاز دارند.

اما اگر شما مایل هستید که برای اتاق خواب ها نیز از پرده توری استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که از زیر پرده یا پرده چین دار بهره ببرید. استفاده از یک لایه پرده دیگر در زیر پرده توری می تواند برای اتاق خواب بسیار مناسب باشد. یا اینکه پرده توری را به صورت پر چین سفارش دهید تا دید کمتری به داخل اتاق خواب وجود داشته باشد.

دوخت پرده توری برای منازلی که نور کمی دارند بهترین گزینه است. زیرا پرده توری به راحتی نور را از خود عبور می دهد و نور آفتاب را از شما دریغ نمی کند. همچنین استفاده از پرده های توری به رنگ روشن برای این منازل بهتر است.

اگر به پرده های سلطنتی و والان دار علاقه دارید اما نمی خواهید پرده شما شلوغ شود، استفاده از پرده توری بی نظیر است. همچنین اگر دوست دارید پرده با دکوراسیون شما ست شود، می توانید از پارچه های رنگی استفاده کنید. زیرا پرده های توری در رنگ های متفاوتی موجود هستند.

دوخت پرده توری

لازم است بدانید که استفاده از تور های با رنگ تیره نمی توانند جلوی ورود نور خورشید را بگیرند. در شب نیز می توانید از ست شدن رنگ زیبای آن با دکوراسیون منزل لذت ببرید. اگر پنجره های شما دارای مشرف هستند و شما نمی خواهید کسی به داخل منزل دید داشته باشد، از دو لایه پرده توری استفاده کنید.

دوخت پرده در اقدسیه

مجموعه ما می تواند با توجه به خواسته شما، بهترین دوخت پرده توری را مطابق با سلیقه شما انجام دهد. همچنین با مراجعه به قسمت نمونه کار های شرکت در سایت می توانید رزومه درخشان ما را در این زمینه مشاهده نمایید. نمونه کار های ما خود به خوبی گویای همه چیز می باشند. پس با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید تا مجموعه ما بیشترین رضایت را به شما هدیه دهد.

نکات مهم در دوخت پرده توری

نکات مهم در دوخت پرده باید رعایت شود تا پرده مورد نظر کاربرد و زیبایی لازم را داشته باشد و اولین نکته سبک پرده است که باید با فضای داخلی شما هماهنگی داشته باشد بنابراین پرده توری ساده یا مدرن باید با توجه به فضای داخلی انتخاب شود.

جنس پرده و مدل آن نیز باید بر اساس سبک انتخاب شود و به متراژ دقیق پرده، رنگ آن، مدل دوخت، طرح و مدل یراق آلات و… نیز باید توجه کنید و بطور کل اکثر نکات قابل توجه به سبک پرده شما برمی‌گردد.

نکات مهم در دوخت پرده توری

هزینه پرده توری

هزینه پرده توری ساده تابع فاکتورهای مختلفی می باشد و به همین دلیل نمی توان یک قیمت واحد و ثابت را در این خصوص تعیین کرد و بطور کل هزینه نهایی پرده توری تابع عواملی مانند جنس پارچه اصلی، جنس پارچه زیرپرده، متراژ پرده، مدل پارچه، یراق آلات، مدل پرده و… است.

پرده های توری و سلطنتی

یکی از محبوب ترین سبک ها در طراحی پرده، پرده های توری سلطنتی و کلاسیک هستند که معمولا از پارچه های کار شده و پرزرق و برق و با مدل دوخت های طرح دار تولید می شوند و از ظاهری مجلل و باشکوه برخودار می باشند و پرده های سلطنتی با توجه به ظاهر خاصی که دارند مناسب دکوراسیون های داخلی کلاسیک و اشرافی هستند و بر نما و جلوه فضای داخلی تاثیر فوق العاده ای دارند.

پرده توری ساده

پرده های توری ساده از کاربردی ترین، اقتصادی ترین، و شیک ترین سبک پرده های موجود هستند که در عین جلوه و زیبایی ظاهری از سادگی لازم برخوردار هستند و بنابراین در بسیاری از دکوراسیون های داخلی کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، مینیمال و… کاربرد دارد و از طرفی این سبک پرده از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و تنوع طرح و رنگ بالایی نیز دارند.

دوخت پرده توری توسط مجموعه پرده کاران

دوخت پرده توری مانند دوخت پرده های دگر جز تخصص و حرفه ماست. فرقی نمی کند پرده سلطنتی و مجلل بخواهید یا یک پرده توری ساده، می توانید در اسرع وقت با مجموعه ما تماس بگیرید تا ما در کمترین زمان، بهترین نصاب پرده خود را نزد شما بفرستیم.

کارهای مربوط به نصب پرده و جا به جایی پرده نیز توسط نصاب های مجموعه ما به خوبی انجام می دهد. پس اگر پرده شما نیاز به جا به جایی یا تعمیرات دارد و نگران انجام دادن آن هستید، با مجموعه ما تماس بگیرید. تیم مجرب ما در تمامی زمینه های مربوط به دوخت و نصب پرده، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام می دهند.

پرده کاران | دریافت مشاوره رایگان 09123116138

پرده کاران | دریافت مشاوره رایگان 09125269235

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *