پرده از مهم ترین بخش های اجرایی در دکوراسیون داخلی یک خانه به حساب می آید. در دکوراسیون داخلی یک خانه یا دکوراسیون داخلی یک محیط اداری، آویختن پرده می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند. بهتر است برای انتخاب پرده ی مناسب وقت بگذارید تا بتوانید بهترین پرده را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

بهترین نصاب پرده درکه

پیدا کردن نصاب پرده درکه و کل مناطق تهران، کار چندان سختی نیست. می توانید با یک سرچ ساده، بهترین نصاب ها را پیدا کنید. اما بهتر است در این باره نیز مانند خرید پرده، دقت و وسواس معقولانه ای به خرج دهید تا بهترین نصاب درکه را برای این کار پیدا کنید.

✅قیمت خدمات پرده درکه   از 2تا 10 میلیون 
✅ارائه خدمات پرده از نصب تا تعمیر پرده 
✅گارانتی پرده  پارچه، متریال و قطعات 
✅سابقه کار پرده 50 سال
✅مناطق تحت پوشش تمام مناطق درکه و تهران

 اگر هنوز نمی دانید چطور و از کجا بهترین نصب کننده پرده یا حتی بهترین نوع دوخت پرده را پیدا کنید، تا انتهای مطلب، با ما همراه باشید. ما در این جا به دنبال یافتن پاسخی برای پرسش های شما هستیم .امیدواریم بتوانیم شما را در این مسیر، یاری دهیم.

  1. بهترین نصاب پرده درکه و کل تهران، توسط کدام مجموعه تامین می شود؟
  2. چه نکات مهمی قبل از نصب نمودن پرده باید رعایت شود؟
  3. مجموعه خدمات پرده کاران در زمینه ی پرده کدام است؟

نصاب پرده درکه

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

بهترین نصاب پرده درکه و تهران

اگر به دنبال نصب نمودن پرده در منزل و محیط کار یا دفتر شرکت خود هستید، باید بدانید که این کار، کار هر کسی نیست. نصب نمودن پرده باید به متخصص این کار واگذار شود. کسی که پرده نصب می کند، از چم و خم کار، آگاهی بیشتری داشته و می داند که چطور پرده را نصب کند.

برخی از خانم ها بیشترین چیزی که در انتخاب و خرید یک پرده برایشان اهمیت دارد، دوخت خوب و شکل زیبا می باشد. اما غافل از این هستند که نصب کردن پرده و انتخاب شخص نصاب نیز دارای اهمیت ویژه ای است. نمی توان بهترین پرده با بالاترین کیفیت دوخت را تهیه کرد ولی برای نصب، غیر حرفه ای عمل کرد.

در شهر تهران، تعداد بی شماری فروشگاه و نمایشگاه پرده و تولیدی های پرده دوزی وجود دارد. اما نصابان حرفه ای و کاربلد، تعدادشان کمتر است. بهتر است برای نصب نمودن پرده، حتما از جایی که پرده را خرید می کنید، کمک بگیرید. اصولا فروشندگان پرده، همگی با نصابان حرفه ای در ارتباط هستند و می توانند کار نصب را هم به راحتی انجام دهند.

پرده کاران، یکی از بهترین مجموعه های تولیدی و نصب و دوخت و تعمیرات پرده در تهران می باشد. این مجموعه، می تواند بهترین خدمات و کیفیت را همراه با یک تیم مجرب و حرفه ای نصب کردن پرده، در اختیار مشتریان قرار دهد.

اگر قصد خرید پرده و نصب آن را دارید، می توانید از نصاب پرده درکه و تهران استفاده کنید. این مجموعه در کمترین زمان ممکن، بهترین خدمات را با اعزام سریع، برای شما انجام می دهد.

اگر به غیر از آویزان کردن پرده، می خواهیدجابجایی پرده، تعمیر نمودن پرده وخشکشویی پرده را با بهترین کیفیت و سریع ترین حالت ممکن دریافت کنید، می توانید با مجموعه ی پرده کاران در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

نمونه کارها و نمونه های مختلف پرده های دوخته شده و همچنین نمونه پرده های نصب شده توسط تیم مجرب پرده کاران، در سایت این مجموعه وجود دارد. می توانید نمونه ها را به همراه میزان رضایت مشتریان در این سایت ببینید.

قیمت نصاب پرده در درکه

گرچه شاید نصب نمودن پرده‌ها آسان به نظر برسد، اما سختی کار و لزوم نصب صحیح برای جلوه‌ی بهتر پرده، ایجاب می‌کند تا این کار توسط افراد ماهر صورت گیرد. با توجه به اینکه آویختن پرده امروزه تبدیل به یک شغل رایج گشته و افراد و مجموعه‌های متعددی در این حوزه فعالیت می‌کنند، تعرفه‌ی خاص خود را نیز دارد.

قیمت نصب کردن پرده به عواملی چون ابعاد پرده، نوع پرده، نوع باز و بسته شدن و مدل آن دارد. همچنین هزینه‌ی ایاب ذهاب را نیز بایستی به هزینه‌ی نصب، افزود.

ما در مجموعه‌ی پرده کاران با داشتن چندین نصاب و تکنسین در نقاط مختلف تهران من جمله درکه، تمامی نقاط را تحت پوشش داریم و در صورتی‌که نیاز به انواع خدمات از جمله نصب و تعمیر و شستن پرده را دارید، می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های مجموعه، ثبت سفارش کنید.

قیمت نصاب پرده در درکه

نصاب پرده درکه را از کجا بیابیم؟

خوشبختانه امروزه دیگر احتیاجی نیست برای پیدا کردن متخصص کارهای خدماتی نظیر نصب کردن پرده، به جستجوی میدانی در محل خود بپردازید. ما در مجموعه‌ی پرده کاران با مدیریت آقای مهیار عباسی، این امکان را برای تمامی نقاط تهران از جمله درکه، فراهم کرده‌ایم، تا از طریق تماس با مجموعه، در اسرع وقت، نصابان با تجربه و مورد اعتماد که در مناطق اطراف فعالیت دارند، به مکان شما اعزام شده و خدمات مورد نظر را انجام دهند.

تعمیر و شستن پرده نیز جزو خدماتی است که در مجموعه‌ی پرده کاران ارائه می‌گردد. به این ترتیب هزینه‌ی ایاب و ذهاب نیز با توجه به نزدیکی محل فعالیت نصاب‌ها، کاهش می‌یابد.

mahyar abbasi

نصاب پرده قیطریه

اعزام سریع نصاب پرده در درکه

یکی از انتظاراتی که هر شخصی در هنگام سفارش یک کالا یا دریافت خدمات دارد، سرعت دریافت خدمات مورد نظر است. این موضوع در هنگام نیاز به امور خدماتی و تعمیراتی، اهمیت بیشتری هم دارد، چرا که کار شما مختل می‌شود. در مورد آویزان کردن پرده نیز این موضوع صدق می‌کند، چرا که علاوه بر مشکل دید از بیرون، نمای داخلی خانه نیز به پرده وابسته است.

ما در مجموعه‌ی پرده‌ کاران با نصاب‌های متعددی در نقاط مختلف تهران از جمله درکه کار می‌کنیم و در صورت ثبت سفارش مشتری، چه برای نصب باشد و یا تعمیر نمودن پرده، در اسرع وقت نصاب، به محل مورد نظر اعزام می‌شود. همچنین خدمات دیگری نظیر شستن پرده نیز با امکان جابه‌جایی پرده و نصب مجدد، امکان پذیر است.

نکات مهم و طلایی قبل از نصب پرده

نصب نمودن پرده از کارهایی است که تقریبا مثل یک نقاشی ساختمان، نیازمند یک سری کارها و الزامتی است که از قبل باید رعایت شده باشد.

نمی توان یک دفعه تصمیم به خرید پرده گرفت و سریعا اقدام کرد بدون اینکه جا و مکان آن را در نظر گرفت. انجام یک سری کارها قبل از خرید پرده و نصب آن بسیار ضروری است. ما در اینجا به ذکر چند مورد می پردازیم تا بدانید قبل از خرید و نصب، چه کارهایی باید انجام دهید.

نصاب پرده درکه

  • قبل از خرید حتما بودجه ی خود را در نظر بگیرید.
  • سعی کنید از مشاوران فروشگاه کمک بگیرید تا بهترین پرده را با توجه به بودجه تان انتخاب کنید.
  • اندازه های پنجره و جایی که قرار است پرده نصب شود را حتما داشته باشید.
  • بهتر است پرده ای را انتخاب و نصب کنید که همخوانی خوبی با دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشد.
  • همیشه برای نصب از نصاب حرفه ای بخواهید تا این کار را انجام دهد.
  • از زیرکار جایی که قرار است میله ی پرده در آنجا نصب شود، مطمئن شوید. گچ و سیمان و مصالح سقف یا دیوار باید به گونه ای باشد که هنگام کار با دریل، ریزش نداشته باشد تا میله به راحتی نصب شود.

خدمات پرده کاران در زمینه ی نصب نمودن پرده

نصب پرده و یا جابجایی آن در یک خانه یا محل کار، کار هر کسی نیست. اکثر آقایان زیر بار انجام آن نمی روند. زیرا همیشه از درد شانه و گردن و خستگی آن شکایت دارند. به همین دلیل این کار را باید یک نصاب متخصص پرده انجام دهد. در مجموعه ی پرده کاران، تمام نصاب ها مدت زیادی را به تعمیر، دوخت و نصب مشغول بوده و هستند. به همین دلیل از صفر تا صد این کار را می دانند.

دوخت پرده در زعفرانیه

نکته ی قابل ملاحظه اینجاست که برخی از افراد، مشتریان خرید پرده ی جدید نیستند. آن ها فقط می خواهند پرده ای را از مکانی به مکان دیگر و یا از اتاقی به اتاق دیگر انتقال دهند. به همین خاطر نیازمند یک نصاب در کمترین زمان ممکن هستند. مجموعه ی پرده کاران، تمام این خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه می کند.

اگر بخواهیم اهم کارهایی که در مجموعه ی پرده کاران انجام می شود را به طور خلاصه بیان کنیم، شامل موارد زیر است:

  1. نصب نمودن پرده در تک تک نقاط تهران و درکه در کمترین زمان ممکن
  2. ارسال سریع نیروی نصاب با ارائه ی بهترین خدمات و کیفیت
  3. دوخت پرده های بسیار شیک و با دوام
  4. راهنمایی و مشاوره جهت انتخاب بهترین پرده
  5. ارائه ی خدمات خشکشویی و تعمیرات پرده زیر نظر متخصصان حرفه ای
  6. انجام جابجا نمودن پرده و انواع دوخت های پرده

و کلام آخر

همیشه در خرید پرده از فروشگاه، دقت کنید که خدمات پس از فروش داشته باشد. این خدمات شامل نصب و جابجایی و خشکشویی می باشد. اگر مجموعه ی پرده کاران را در نظر بگیرید، تمام این خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

دریافت مشاوره رایگان 09123116138

دریافت مشاوره رایگان 09125269235


سوالات متدوال نصاب پرده در درکه

بهترین نصاب پرده درکه چه کسی است؟

نصاب های مجموعه پرده کاران با داشتن بیش از نیم قرن تجربه در زمینه خدمات مربوط به پرده و تضمین بهترین کیفیت، نیاز شما را در زمینه نصب پرده در منطقه درکه مرتفع خواهند کرد. شماره تماس جهت مشاوره رایگان و اعزام سریع : 09123116138-09125269235

خدمات نصاب پرده درکه شامل چه چیزهایی است؟

تمامی خدمات دوخت، نصب، تعمیر، شستشو و جابجا کردن پرده با بالاترین کیفیت و همینطور مشاوره رایگان در زمینه دکوراسیون و انتخاب پرده توسط مجموعه نصاب پرده درکه تهران قابل انجام است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *