تعمیرات موتورهای برقی پرده

اگر منزل شما به سیستم هوشمند مجهز شده است می‌توانید به جای نصب پرده‌های معمولی، پرده برقی را در اتاق خواب و پذیرایی خود نصب نمایید. جالب است بدانید که شما می‌توانید به پرده برقی برنامه زمانی بدهید تا در هنگام طلوع خورشید باز شده و در زمان غروب آفتاب، بسته شود.

این پرده از سه جزء موتور، رسیور و ریموت ساخته شده است. زمانی که با مشکل باز و بسته کردن پرده مواجه شدید بهتر است ابتدا ریموت کنترل را چک کنید و از سالم بودن آن و عملکرد باتری‌ها اطمینان حاصل فرمایید. در صورتی که ریموت کنترل و جعبه فیوز هیچ مشکلی نداشته باشند به احتمال زیاد موتور پرده با مشکل مواجه شده است.

موتور پرده های برقی در اثر استفاده نامناسب و دستکاری ممکن است که خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند اما با توجه به ظرافت این پرده ها و حساسیت موتور آن ها حتما باید تعمیرات موتور آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید و امروزه مراکز و مجموعه هایی وجود دارند که در تولید، نصب و تعمیر پرده های برقی مهارت و تجربه لازم را دارند.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

هزینه تعمیر ریموت پرده برقی

در مورد هزینه تعمیر ریموت پرده اگر ریموت نیاز به تعویض قطعه خاصی نداشته باشد هزینه چندانی در بر ندارد اما بطور کل هزینه تعمیر ریموت در مقایسه با تعمیر دیگر قطعات پرده برقی مانند موتور یا ریل آن بسیار کمتر است و حتی اگر ریموت را بطور کل تعویض کنید نیز هزینه قابل توجهی ندارد‌.

برای نصاب پرده، تعمیر پرده می‌توانید با نصابان پرده کاران تماس حاصل فرمایید. در این مجموعه افراد توانمندی حضور دارند که می‌توانند در دوخت، نصب و تعمیر انواع پرده به شما کمک کنند. در ادامه این مقاله درباره تعمیرات موتورهای برقی پرده با شما صحبت خواهیم کرد.

تعمیر موتور پرده

در برخی از منازل و شرکت‌های هوشمند به جای استفاده از پرده‌های معمولی، از پرده برقی استفاده می‌شود. از این پرده‌ها می‌توان برای پنجره‌هایی استفاده کرد که ارتفاع زیادی نسبت به زمین دارند و فرد نمی‌تواند با دست پرده را کنار بزند.

همان‌طور که از نام این پرده مشخص است از برق برای به کار انداختن آن استفاده می‌شود و روزهایی که عملکرد جعبه فیوز با مشکل مواجه شده باشد نمی‌توان پرده را با توجه به زمان‌بندی مشخص شده باز و بسته کرد.

اگر در هنگام باز و یا بسته کردن پرده برقی با مشکل مواجه شدید باید ریموت کنترل،  اتصالات برق را بررسی کنید و اگر مشکل از موتور پرده باشد باید با متخصصان تماس بگیرید تا هر چه زودتر مشکل را حل نمایند.

تعمیر موتور برقی پرده

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

قیمت تعمیر پرده برقی

در مورد قیمت تعمیر پرده برقی نمی توان مبلغ واحد و ثابتی را تعیین کرد چراکه قیمت تعمیر این نواع پرده ها به عواملی مانند شدت خرابی، قسمت مورد تعمیر، دستمزد فرد تعمیرکار، زمان مورد نیاز برای تعمیر، وسایل جانبی مورد استفاده برای تعمیر پرده و… بستگی دارد.

دوخت پرده

شما می‌توانید با توجه به مکان مورد نظر، بهترین نوع پرده را خریداری نمایید. همان‌طور که می‌دانید امروزه پرده‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشند و افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود و همچنین بودجه مورد نظر بهترین مدل را برای اتاق خواب، پذیرایی و محل کار خود انتخاب نمایند.

برای محل کار خود می‌توانید از پرده‌های کرکره‌ای، زبرا و یا پارچه‌های ساده استفاده نمایید. برای منزل نیز می‌توانید از پرده‌های سلطنتی و کلاسیک و یا طرح‌های ساده و جذاب استفاده کنید. بعد از انتخاب نوع پرده و پارچه آن باید به دنبال یکی از بهترین طراحان و خیاطان باشید تا دوخت پرده را برای شما انجام داده و در نهایت زیباترین پرده را تحویل بگیرید.

نصب پرده

امروزه پرده در انواع و مدل‌های مختلفی تولید شده است واضح است نحوه نصب هرکدام از این پرده‌ها با دیگری متفاوت می‌باشد. اگر پرده‌های مدل سلطنتی را برای پذیرایی خود خریداری کرده‌اید باید از بهترین نصاب پرده بخواهید که آن را در منزل شما نصب کند در غیر اینصورت پرده سلطنتی هیچ جذابیت و زیبایی را برای منزل شما به همراه نخواهد داشت.

برخی نمونه های نصب پرده توسط مجموعه پرده کاران

برای دیدن مدل های بیشتر کلیک کنید

جابه‌جایی پرده

اگر قصد رفتن به منزل دیگری را دارید و توانایی و مهارت کافی برای باز کردن و جابه‌جایی پرده را ندارید می‌توانید با نصابان پرده تماس بگیرید تا آنان بدون وارد کردن هیچ آسیبی به پرده، آن را جابجا نمایند و در نهایت در محل مورد نظر نصب کنند. جابه‌جایی و نصب پرده‌هایی از جمله زبرا، سلطنتی و.. کار آسانی نبوده به همین علت بهتر است از نصابان پرده بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

تعمیرات موتورهای برقی پرده

تعمیرات پرده

ممکن است پس از گذشت مدتی به علت باز و بسته کردن مکرر پرده، برخی از جزییات آن با مشکل مواجه شود. برای خرید پرده تازه باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت نمایید پس بهتر است به جای تعویض آن به فکر تعمیر پرده باشید. با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن می‌توانید آسیب‌هایی را که به پارچه پرده و یا جزییات آن وارد شده است را تعمیر کنید.

تعمیر پرده های خانگی

خشکشویی پرده

کسانی که فرزندان کوچکی دارند با مشکل کثیف شدن بیش از حد پرده مواجه هستند. شستن پرده با مواد شوینده معمولی و بی‌کیفیت، به بافت پارچه آسیب وارد می‌کند و ممکن است بعد چندین بار شستشو باز هم برخی از لکه‌ها بر روی پرده باقی بمانند. برای تمیز کردن انواع پرده از هرگونه آلودگی و چربی بهتر است آن را به نزد خشکشویی پرده ببرید تا پرده‌هایی تمیز و اتو شده را تحویل بگیرید.

مزایا و معایب پرده برقی

مزایای زیاد و استفاده راحت از پرده برقی باعث جذب مشتری و فروش بیشتر هر روزه این محصول شده است.
قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت از مزایای این پرده است، میزان باز و بسته بودن پرده برقی با استفاده از ریموت آن قابل تنظیم است و میزان ورود نور به داخل منزل و محل کار را برای افراد ممکن می کند.
نمای و جلوه زیبا و آویزان نکردن زنجیر در کناره های پرده، احتمال کم خرابی پرده برقی از مزایای دیگر آن است.
در کنار مزایای پرده برقی تنها عیب این محصول قیمت گران آن نسبت به پرده های معمولی است ولی با یکبار خرید این پرده تا سالیان متوالی نیاز به خرید پرده جدید نیست.

تعمیر انواع پرده با مجموعه پرده کاران

در این مقاله درباره تعمیرات موتورهای برقی پرده با شما صحبت کردیم. اگر قصد جابجایی پرده، نصب پرده و… را دارید با نصابان پرده کاران تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت پرده منزل و محل کار خود را سالم تحویل بگیرید.

پرده کاران | دریافت مشاوره رایگان 09123116138

پرده کاران| دریافت مشاوره رایگان 09125269235

18 دیدگاه

  • ممنون از پرده کاران و آقای عباسی که کار شستشوی پرده ما رو در این شب عید انجام دادند. بسیار راضی بودیم.

  • ما برای دفترکار از پرده کاران کمک گرفتیم و کار نصب پرده های برقی دفتر را به ایشان سپردیم. بسیار خوب و با کیفیت انجام دادند. متشکر

  • برای اتاق کارمون به پرده کاران پرده برقی سفارش دادیم و خیلی راضی هستیم چون خیلی دقیق و با کیفیت انجام دادن کارشونو

  • برای دفتر کار پرده برقی به پرده کاران سفارش دادیم و بسیار با کیفیت هست پرده ها. تشکر میکنم ازشون

  • تعمیر پرده های برقی دفتر کار را به پرده کاران سپردیم و با بهترین کیفیت انجامش دادن. ممنون از اقای عباسی

  • پارچه های با کیفیت و طرح های به روزی دارن. برا اتاق خوابهای منزل بهشون پرده سفارش دادیم و خیلی شیک و قشنگ شد. متشکرم ازشون

  • ما تعمیر موتورهای پرده برقی محل کار رو به پرده کاران سپردیم و خیلی سریع تعمیر کردن و راضی هستیم. ممنونم

  • پرده برقی های شرکت رو پرده کاران اجرا کردن و هم شیک شده هم راحت و روونه. دستشون درد نکنه. توصیه میکنم به هرکسی که در منطقه فرمانیه هست.

  • از لحاظ تنوع پارچه و یراق الات و کیفیتشون و به روز بودن مدلها پرده کاران به جرات از بقیه بهتره. از هرنظر عالین

  • ما برای عید شستشوی پرده هامون رو به پرده کاران دادیم و خیلی تمیز و عالی انجام دادند. تشکر میکنم ازشون

  • از طرح های پرده‌های شما خیلی خوشم آمد. طرح‌ها زیبا و مدرن بودند و به دکوراسیون منزلم خیلی می اومدند.از شما بخاطر ارائه خدمات حرفه‌ای تان سپاسگزارم.”

  • از خرید پرده از شما راضی‌تر از انتظاراتم بودم. کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات فوق‌العاده تان باعث شد که به شما پنج ستاره اختصاص دهم

  • سایزبندی دقیق پرده‌ها و نصب حرفه ای آنها، نشان از حرفه‌ای بودن شماست. نمی‌تونستم بیشتر از این انتظار داشته باشم.عالی هستید

  • پرده‌هایی که از شما خریداری کردیم به دکوراسیون منزل بسیار جذابیت و زیبایی بخشیدند. از شما متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *