تعمیر پرده های خانگی

امروزه پرده ها بخش مهمی از هر خانه هستند که حتما باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. اما این پرده ها نیز ممکن است در گذر زمان دچار آسیب های مختلف شوند. به همین جهت شما باید برای تعمیر پرده های خانگی دست به اقدام بزنید.

با  توجه به این که پرده ها نیز تنوع بالایی دارند، هر کدام از پرده ها به شیوه خود تعمیر خواهند شد. در این مطلب سعی می کنیم تا بیشتر با نحوه تعمیر پرده های خانگی آشنایی پیدا کنیم.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

تعمیر انواع پرده خانگی با پرده کاران

وقتی که درباره تعمیر پرده صحبت می شود، قبل از هر چیز باید به کیفیت آن دقت کنیم. به طور کلی پرده هایی که از نظر کیفی در رده بالایی قرار دارند دیرتر خراب خواهند شد. از همین رو بهتر است که شما هم در هنگام خرید نهایت دقت ممکن را داشته باشید تا از این لحاظ دچار ضرر و زیان نشوید.

ذکر این نکته ضروری است که تعمیرات پرده نیز توسط تیم حرفه ای پرده کاران برای شما صورت می گیرد. پس از این بابت هیچگونه نگرانی به خود راه ندهید. به طور مثال پرده زبرا یکی از پرده های پرکاربرد است که احتمال خرابی آن وجود دارد. ساختار پرده زبرا نسبت به سایر پرده ها پیچیده تر است که به همین علت تعمیر آن نیز باید به شکل حرفه ای تری صورت بگیرد.

تعمیر پرده های خانگی

پرده های پارچه ای نیز موارد دیگری هستند که به تعمیر نیاز خواهند داشت. از آنجایی که این نوع از پرده ها دارای قطعات مکانیکی نیستند، شما این فرصت را خواهید داشت که تعمیر آن را به سرعت و بدون معطلی خاصی انجام دهید.

پرده های توری نیز از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به پرده پارچه ای هستند و فرایند تعمیر آن ها زحمت زیادی نخواهد داشت. در زمان های نه چندان دور استفاده از پرده های کرکره ای انجام می شد که امروزه نیز همچنان در برخی از فضاها از آن بهره برده می شود.

تعمیرات موتورهای برقی پرده

در این نوع از پرده ها ممکن است که قسمت هایی نظیر سایه پرده یا بالابر پرده دچار مشکل شوند که باید برای تعمیر آن ها دست به کار شوید.

همانطور که می بینید هر کدام از پرده ها با توجه به ساختاری که دارند باید تعمیر شوند. در حال حاضر تعمیرات پرده به صورت گسترده توسط پرده کاران انجام می شود که شما هم می توانید از این فرصت ناب به نفع خود استفاده کنید.

چند نمونه نصب پرده توسط مجموعه پرده کاران

جهت مشاهده نمونه های بیشتر کلیک کنید

چطور عمر پرده ها را افزایش دهیم؟

برای اینکه نیاز شما به تعمیر پرده کمتر شود، باید در مراقبت و نگهداری از آن به نکات مختلفی دقت کنید که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. در این بین نباید فراموش کرد که دوخت پرده می تواند در دوام آن موثر باشد. هر چقدر که دوخت پرده شما بهتر باشد، حتما طول عمر آن نیز بهتر خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که نحوه خشکشویی پرده نیز در این مورد بسیار تاثیرگذار است و شما باید آن را به صورت حرفه ای انجام دهید. همچنین سعی کنید که در هنگام جابجایی پرده نهایت دقت ممکن را داشته باشید تا به آن آسیبی وارد نشود.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

خوشبختانه نصاب پرده همواره سعی می کند که نصب پرده را به صورت حرفه ای انجام دهد تا مشکلی برای استفاده از آن نداشته باشید. در صورتی که پرده شما از نوع اهرم دار است، حتما اهرم ها را آرام بکشید تا به درستی کار کنند. همچنین شما قادر خواهید بود که بخش های مکانیکی را بعد از مدتی روغن کاری کنید تا راحت تر کار کنند.

تعمیر پرده های خانگی

همانطور که می بینید عوامل زیادی منجر به افزایش عمر پرده می شوند که بهتر است آن ها را رعایت کنید. همچنین انتخاب جنس و طرح پارچه باید به گونه ای باشد که مشکلی برای شما به وجود نیاید. همه این موارد نشان دهنده آن است که با اقدامات درست می توان عمر مفید پرده ها را افزایش داد.

سخن پایانی

امروزه استفاده از پرده ها بیش از هر زمان دیگری در خانه ها رواج دارد. با این حال وقتی مدتی از نصب پرده می گذرد، ممکن است که دچار آسیب شود. در چنین شرایطی اولین کاری که باید انجام داد تعمیر پرده خواهد بود.

از همین رو به شما توصیه می کنیم که در این راستا دست به کار شوید و تعمیرات خود را به مجموعه پرده کاران بسپارید. این مجموعه تمام تلاش خود را می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را حل کند و تعمیر پرده را برایتان انجام دهد.

پرده کاران | مشاوره رایگان 09123116138

پرده کاران | مشاوره رایگان 09125269235

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *