دوخت پرده در تجریش

نصب و راه‌اندازی پرده های جذاب در خانه و محل کار سبب جذابیت هر چه بیشتر محیط می شود. هر چند بایستی خیلی با دقت و سلیقه، با سطح کیفی عالی صورت گیرد تا محیط مدرن را ایجاد نماید.

آنچه حائز اهمیت است تعیین یک خیاط متبحر و متخصص برای این عملیات است تا مناسب ترین برآیند حاصل شود. با مجموعه های معتبر دوخت پرده در تجریش دیگر معضلی برای یافتن خیاط متبحر پرده و نصاب پرده نخواهید داشت.

این مراکز حرفه ای دوخت و نصب پرده، قدم به قدم کار را به پرسنل متخصص می سپارند تا هماهنگ با سلیقه افراد پیش بروند. حتی چنانچه پارچه پرده را قبلا خریداری نموده اید می توانید از مهم ترین خدمات دوخت پرده بهره‌مند شوید.

برخی نمونه کارهای مجموعه پرده کاران

برای مشاهده نمونه های بیشتر کلیک کنید

لازم است تقاضای دوخت و نصب پرده خود را ثبت کنید تا در حداقل زمان ممکن یک متخصص در مجموعه پرده کاران به شما معرفی می گردد. پس از تایید در سریع ترین زمان ممکن در مکان مورد نظر شما حاضر می شود.

در تغییر چیدمان منزل یا ادارات چنانچه می خواهید تغییرات تازه ای ایجاد کنید بایستی به نکته مهمی توجه نمایید. آن هم این است که به رنگ و مدل پرده ها حتما توجه نمایید تا هماهنگ با دکوراسیون محل مورد نظر باشد.

دریافت مشاوره  09123116138

دریافت مشاوره  09125269235

ملزومات جانبی پرده‌دوز در تجریش

فرآیند دوخت و نصب پرده در تجریش به نسبت نوع پرده به ملزومات مختلفی نیاز دارد. برای غالب انواع پرده هم یک تیم دوخت به ملزومات متنوع نیاز دارند که در دو دسته ملزومات دوخت پرده و ملزومات نصب پرده قابل تقسیم‌بندی است و مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

ملزومات دوخت پرده

  • ابزارآلات عمومی دوخت و دوز و یا تعمیرات پرده مانند چرخ‌خیاطی، الگوهای دوخت پرده و…
  • پارچه پرده
  • نوارهای نصب پرده
  • آستری پرده
  • نوارهای تزئینی پرده

ملزومات نصب پرده

  • ابزارآلات عمومی نصب و یا جابه‌جایی پرده مانند مته و دریل، تجهیزات اندازه‌گیری و…
  • میله پرده (مخفی یا تزئینی)
  • پایه‌های نصب پرده
  • گیره‌های نصب
  • کتبه پرده یا قاب‌های پوشاننده میله پرده

بهترین پرده فروشی محدوده تجریش تهران

با توجه به گستردگی مساحت شهر تهران و مشکلات مربوط به ترافیک و سختی‌ها در زمینه زمان‌بندی دقیق خدمات، بهترین پرده فروشی‌ها در محدوده تجریش قطعاً از میان مراکز فعال در همین محدود شهری انتخاب می‌شود. البته که باید علاوه بر ویژگی دسترس‌پذیری مناسب پرده فروشی، موارد مورد اهمیت دیگری را هم که در کیفیت خدمات این مراکز مؤثر است در نظر بگیریم.
پیشنهاد مجموعه پرده کاران به‌عنوان یک مرکز خدماتی فعال در تجریش توجه به مواردی مانند سابقه و اعتبار شغلی، نمونه‌های قابل توجه در زمینه دوخت انواع پرده، مجهز بودن به امکانات مناسب اجرایی مانند تیم نصاب حرفه‌ای و همچنین پوشش دادن سایر خدمات عمومی در این زمینه مانند خشکشویی پرده، تعمیر پرده و… است.

بهترین پرده فروشی تجریش تهراننصب پرده‌های جدید در تجریش

تجریش یکی از محله‌های تراز اول شهر تهران محسوب می‌شود و به همین علت مراکز خدماتی پرده فعال در این ناحیه هیچ‌وقت نباید به‌روز کردن دانش و مهارت خود را برای نصب انواع پرده‌های جدید برای ساکنین مشکل‌پسند این محله فراموش کنند.

پوشش خدماتی طیف متنوع‌تری از انواع پرده توسط مراکز خدماتی پرده فعال در تجریش مانند پرده کاران علاوه بر ایجاد رضایت‌مندی بیشتر برای ساکنین، نیاز کارفرمایان را به خدمات بیرون از منطقه برطرف می‌کند و این به‌خودی‌خود در سرعت عمل کارها و همچنین رونق بازار و پویایی و فعالیت اجتماعی این محله تأثیرگذار است.

انواع دوخت پرده

دوخت پرده معمولا دارای مدل های متنوعی است که در زیر به شرح آن ها می پردازیم.

  • دوخت پرده پلیسه

سبک دوختی که در آن پارچه با چین های یک اندازه و مرتب کنار هم واقع شوند دوخت پرده پلیسه می گویند. این نوع دوخت را دوخت چین دار هم می نامند.میزان پارچه بکار برده شده در این مدل ۲/۵ الی ۳ برابر عرض پنجره می باشد. اقسام دوخت پرده پلیسه شامل پلیسه ریز، معمولی و گریوری می باشد. این مدل یکی از سبک های مشهور پرده کلاسیک می باشد.

  • دوخت پرده آستر

آستر یکی از لایه های اصلی پرده به حساب می آید. آستر کارایی خیلی زیادی در جذابیت و نگهداری پرده دارد.

  • دوخت پرده فلت

یکی از انواع دوخت پرده در تجریش، دوخت فلت می باشد. دوخت این مدل پرده همواره با پلیسه انجام می گیرد که آن را فلت آسترکشی می نامند. این مدل همواره در پرده سلطنتی استفاده می شود.

این مدل گونه ای از دوخت می باشد که در آن پرده به شکل صاف و بی چین در می آید. فلت آستر کشی هم سبکی است که در زیر این مدل پرده پارچه دیگری که همواره آستری یا حریر ساده است را به شکل چین پلیسه دوخت می زنند.

  • دوخت ساده پرده

ساده دوختن پرده بدین مفهوم است که شما پارچه مدنظر خود را توسط دست چین دهید که اکثرا به اسم چین سوزنی مشهور است. در این سبک نوار چهار خانه را به شکل صاف در قسمت فوقانی پارچه می دوزند پس از آن از یک سو چهار نخ را گره زده و از سوی دیگر چهار نخ نوار را کشیده و توسط خود نوار چین می دهند.این سبک دوخت پرده همواره برای آشپزخانه یا اتاق خواب با پارچه های ساده مناسب می باشد.

  • دوخت دکور پرده

یکی دیگر از انواع دوخت پرده، دوخت دکور پرده می باشد. پنل ها که در میان خیاطان پرده و پرده فروشان به دکور مشهور هستند اقسام متعددی دارند.

نکته حائز اهمیت: دکور ها را همواره در دو سمت یا یک سمت پرده پس از زمینه اصلی که همیشه حریر یا تور است اغلب به شکل دوبل یا تک نصب و راه اندازی می کنند.

 دوخت پرده در تجریش

خدمات نصاب و دوخت پرده در تجریش

اکیپ متخصص خیاط و خدمات پرده در مجموعه پرده کاران همیشه سعی بر آن دارند که خدمات شما به مناسب ترین حالت ممکن انجام گیرد. بدین جهت از نیروی متخصص و دوره دیده جهت این عملیات استفاده می کنند.

بعضی از وظایف و خدمات مجموعه پرده کاران در راستای دوخت پرده عبارتند از:

  • طراحی و دوخت پرده
  • دوخت اقسام پرده نظیر توری، حریری، پارچه ای و…
  • تعمیرات پرده و نصاب لوازم جانبی و اصلی شامل چوب پرده، تاج پرده و کتیبه و…
  • دوخت و نصب پرده های متنوع چون لوردراپه، کرکره ای، شید، زبرا و…
  • از دیگر وظایف و خدمات این مجموعه معتبر می توان به طراحی اولیه مطابق سلیقه مشتری و چیدمان داخلی خانه اشاره کرد.

خبر خوب این‌که چنانچه تمایل به جابجایی از خانه یا محل کار خود دارید افزون بر کلیه خدمات دوخت پرده در تجریش می توانید از سایر خدمات این مجموعه ها هم جهت جابه جایی بهره ببرید این خدمات عبارتند از:

در هر ناحیه از تهران چنانچه به خیاط یا خدمات پرده احتیاج داشتید این مجموعه با به‌کارگیری مجرب ترین پرسنل خود مهیای ارسال و عرضه خدمات به شما مشتری های عزیز می باشد.

 دوخت پرده در تجریش

قیمت خدمات دوخت پرده در تجریش

قیمت دوخت پرده در تجریش به موارد متنوعی چون سایز پارچه مدل دوخت، اندازه ریل پرده و مدل ریل بستگی دارد. اندازه پارچه و ریل با سایز پنجره رابطه مستقیمی دارد. در این صورت شما حتما به اندازه گیری پنجره احتیاج دارید. بعد از اندازه گیری پنجره معمولا مدل دوخت، سایز پنجره، اندازه پارچه و ریل شما معلوم می شود.

یکی از کسب و کار هایی که همواره نمی توان نرخ دقیق و ثابتی برای خدمات آن در نظر بگیرید شغل دوخت پرده می باشد. این کسب و کار معمولا شغلی به حساب می آید که در آن نرخ ها سلیقه ای می باشد و هر شخصی با توجه به تبحر، تخصص، مدت زمان دوخت و تمیز بودن کار روی آن نرخ می گذارد. در حقیقت قیمت دوخت پرده در تجریش با توجه به تمیزی کار و مدت زمانی که دوخت آن طول می کشد ارزیابی می شود.

مجموعه پرده کاران با تجربه و تخصص 25 ساله آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در زمینه دوخت و نصب انواع پرده ،به شما همشهریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *