همه چیز درباره دوخت پرده در قیطریه

با ملاحظه به گسترش و جمعیت زیاد تهران، در حال حاضر ناظر مراکز فروش پرده زیادی در این شهر هستیم که پذیرای کاربران از کلیه نواحی تهران جهت دوخت پرده در قیطریه می باشند.

چنانچه علاقه دارید هماهنگ با مدل و چیدمان داخلی منزلتان به سفارش دوخت پرده اقدام کنید مراکز معتبر در قیطریه انتخاب مناسبی می توانند باشند. در این مجموعه ها گروهی از خیاطان و کارشناسان متبحر مشغول به کار هستند.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

آنها با قصد طراحی و دوخت اقسام پرده و نصب پرده هماهنگ با سلیقه کاربر و همچنین نوین ترین سبک های روز مشغول به کار می باشند.

نصب پرده

شما می توانید قبل از انجام کار، نخست نمونه کارها را ببینید و بعد از محاسبه قیمت و هزینه پایانی دوخت و نصب پرده توسط نصاب پرده سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.

توجه نمایید که در مجموعه های معتبر اقسام پارچه برای پرده عرضه می شوند تا شما در زمان انتخاب پارچه با چالش مواجه نشوید و بتوانید به راحتی مطابق سلیقه و همچنین دکوراسیون خانه یکی از آنها را انتخاب کنید.

دوخت پرده در قیطریه در مدل های متنوع

مجموعه های معتبر دوخت پرده در قیطریه سفارش دوخت مدل های متنوع پرده نظیر پلیسه دار، پرده های کلاسیک و سلطنتی، پرده های پانچ و… را می پذیرد. چنانچه به ثبت سفارش دوخت اقسام متنوع پرده در استان تهران اقدام می کنید در نخستین گام کارشناس طراحی و دوخت پرده که شامل بیشترین امتیاز از طرف کاربران است به مکان مدنظر شما فرستاده می شود.

متخصص اعزام شده سایز پنجره هایی که می خواهید دوخت پرده برای آن انجام دهید را می گیرد. شما می توانید به راحتی در همان جا یا با رجوع به مرکز فروش مبادرت به انتخاب پارچه پرده و مدل آن کنید تا فرایند دوخت پرده در تهران شروع شود.

بعد از پایان خدمات دوخت پرده در قیطریه خدمات نصب آن هم به شما کاربران عزیز عرضه می شود.

آنچه در دوخت پرده در قیطریه در انواع مختلف حائز اهمیت می باشد این است که هرکس در مرحله نخست در تعیین پارچه و مدل پرده، سبک چیدمان داخلی منزل خود را مدنظر قرار می دهد.

به منظور اینکه به نتیجه ایده آلی برسید دوخت انواع پرده خود را همچنین تعمیرات پرده را به یک خیاط متبحر و ماهر بسپارید. جهت آگاهی از تبحر خیاطان این مجموعه ها می توانید نمونه کار های انجام شده آنها را ببینید. قدم به قدم دوخت و نصب پرده در مراکز معتبر توسط خیاط و نصاب پرده متخصص انجام می شود.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

نکاتی در خصوص دوخت پرده در قیطریه

در خصوص دوخت پرده در قیطریه بایستی به نکات متنوعی توجه نمایید. همانگونه که می‌دانید از عمده ترین لوازم در دکوراسیون خانه پرده می باشد که چنانچه به صورت درست انتخاب و دوخته شود تغییر خارق العاده و قابل ملاحظه ای در دکوراسیون خانه دارد. ولی چنانچه در تعیین رنگ و جنس و مدل و… توجه نکنید اثر نامطلوبی روی چیدمان داخلی خانه دارد.

  • انتخاب رنگ و طرح مناسب

انتخاب رنگ پرده تاثیر بسزایی در جذابیت دکوراسیون داخلی خانه دارد. لازم است از رنگ های مکمل بهره بگیرید و با توجه به رنگ کاغذ دیواری، فرش ها، مبل ها و … رنگی را تعیین کنی که هماهنگی داشته باشد.

چنانچه علاقه ای به رنگ های متنوع ندارید می توانید از رنگ خنثی بهره ببرید که به آسانی با هر گونه چیدمانی ست می شود. چنانچه علاقه ای به به‌کارگیری پرده تک رنگ دارید لازم است رنگ منتخب از رنگ چیدمان شما حدودا یک درجه تیره‌تر باشد.

  • جنس پرده

یکی از نکات مهم در زمان دوخت پرده در قیطریه جنس پرده می باشد. پرده شامل جنس های متنوعی می باشد. به هدف دوخت پرده بایستی جنسی را انتخاب کنید که افزون بر مقدار روشنایی فضا اثر چشمگیری بر مقدار دمای فضا هم داشته باشد.

  • سایز و اندازه پرده

از دیگر نکات مهم در زمان دوخت پرده در قیطریه که بایستی به آن توجه شود سایز و ابعاد پرده می باشد. چرا که اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دوخت پرده در قیطریه

فاکتورهای مهم قیمت دوخت پرده در قیطریه

در مجموع نمی توان قیمت مشخصی را جهت دوخت پرده در قیطریه اعلام نمود. علت این مسئله هم این است که در نرخ نهایی طراحی، دوخت و نصب پرده عوامل متنوعی اثر گذار می باشند.

هر کاربر از سفارش دوخت و نصب پرده توقعات متمایزی دارد و پارچه و مدل متمایزی را انتخاب می کند. روشن است نرخ دوخت پارچه حریر با پارچه مخمل برابر نیست. همچنین پرده کلاسیک هزینه دوخت بالاتری در قیاس با پرده های نوین دارد.

ولی هدف اکیپ حرفه ای دوخت پرده در قیطریه این است که طراحی و دوخت اقسام پرده پارچه ای، توری، حریر را در مدل های متنوع با حداقل هزینه و در حین حال با بهترین سطح کیفی برای مشتری های عزیز انجام می دهد.

فاکتور های عمده قیمت دوخت پرده در قیطریه به شرح زیر می باشد:

  • نوع پارچه و مقدار مورد نظر
  • مدل تعیین شده جهت طراحی و دوخت پرده در مدل های لوکس و یا ساده
  • مساحت پرده هماهنگ با محوطه و سایز و اندازه پنجره ها
  • به‌کارگیری یا عدم به‌کارگیری پرده پشت در
  • متراژ چوب پرده
  • به‌کارگیری ریل خودکار یا چوب پرده ساده
  • متراژ مورد نظر جهت نصب و راه‌اندازی ریل پرده
  • از دیگر فاکتور های عمده قیمت دوخت پرده در قیطریه، سفارش یا سفارش ندادن کتیبه برای پرده می باشد.
  • جابجایی پرده
  • استفاده از خشکشویی پرده
  • حق‌الزحمه خیاط و نصاب و…

چنانچه می خواهید قبل از طراحی و دوخت پرده از قیمت پایانی آن باخبر شوید می توانید با خیاطان این مجموعه تماس بگیرید و هماهنگ با نوع و مساحت پرده مورد نظر خود هزینه را محاسبه کنید و در پایان تصمیم خود را بگیرید.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

دوخت پرده در تهران

خدمات قابل ارائه در نصب و دوخت پرده در قیطریه

نصب و دوخت پرده در قیطریه معمولا خدماتی را به مشتری های خود ارائه می دهند این خدمات عبارتند از:

  • طراحی انواع متنوع پرده
  • دوخت اقسام پرده حریری، توری، پارچه ای و…
  • دوخت پرده در مدل های متنوعی نظیر ساده، پیله دار و والان پرده
  • تعمیرات پرده و نصب لوازم جانبی لازم چون چوب پرده، کتیبه، تاج پرده و…
  • دوخت و نصب اقسام پرده لوردراپه، کرکره ای، زبرا و…
  • طراحی اولیه مطابق سلیقه کاربر و چیدمان داخلی خانه با توجه به مدرن یا کلاسیک بودن.

پرده کاران | مشاوره رایگان 09125269235

پرده کاران | مشاوره رایگان 09123116138

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *