یافتن نصاب پرده در فرمانیه که قابل اعتماد و حرفه ای باشد برای اکثر خانم ها یک دغدغه محسوب می شود. زیرا پرده زینت هر خانه بوده و میزان کیفیت نصب و دوخت پرده در افزایش زیبایی ظاهر منزل تاثیر بسزایی دارد. بنابراین نصب کننده پرده باید کاربلد و حرفه ای باشد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین کیفیت کار را در اختیار مشتری بگذارد.

 نصاب پرده در فرمانیه

البته کلیدی ترین عوامل در کیفیت هر نوع کاری، متخصص و حرفه ای بودن شخص انجام دهنده همان کار است. در نتیجه نصاب پرده در فرمانیه باید بتواند شخص را در انتخاب و شناخت ویژگی ها منفی یا مثبت انواع پرده راهنمایی نماید.

قیمت نصاب فرمانیه ✅از 2تا 10 میلیون 
✅ خدمات پرده در فرمانیه از نصب پرده تا تعمیر پرده 
گارانتی نصب پرده ✅ پارچه، متریال و قطعات 
✅سابقه کار خدمات پرده  50 سال
مناطق ارائه خدمات پرده ✅ فرمانیه و کل تهران

همچنین اطلاعات لازم درباره لوازم مورد نیاز برای نصب، تعمیر وجابجایی پرده از نظر کیفیت و جنس را در اختیار مشتری بگذارد.

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر کلیک کنید

دریافت مشاوره  09123116138

دریافت مشاوره  09125269235

یکی دیگر از مسائل مهم جهت ارائه خدمات نصب و یا تعمیرات پرده برای نصاب پرده در فرمانیه، مسافت است. بنابراین بایستی محل کار نصاب با محل سکونت وی فاصله کمی داشته باشد. درنتیجه هزینه های مربوط به رفت و آمد به طور چشمگیری کاهش می یابد که نتیجه نهایی نصب پرده را نیز کمتر می کند.

همچنین نصاب پرده درفرمانیه تهران باید خیلی وقت شناس باشد تا در زمان تعیین شده کار را به مشتری تحویل دهد. زیرا برخی مواقع افراد در تحویل و تعبیه پرده بسیار عجله دارند که وقت شناس بودن نصاب حائز اهمیت است.

نصاب پرده در فرمانیه

نصب پرده باید به صورت اصولی و طبق استانداردهای لازم صورت گیرد که بهتر است این کار توسط متخصص نصاب پرده انجام گیرد. نحوه نصب پرده زیبایی خاصی به منزل می بخشد، جهت نصب پرده در فرمانیه تهران کافیست با متخصصین پرده کاران در ارتباط باشید و متناسب با بودجه خود بهترین نصاب پرده را انتخاب نمائید.

نصاب پرده در فرمانیه

اعزام سریع نصاب پرده در فرمانیه

سفارش و ‌اعزام سریع نصاب پرده در فرمانیه توسط افراد فنی و‌ متخصص در بهترین کیفیت از طریق این مجموعه انجام می پذیرد. این متخصصین متراژ مورد نظر را به راحتی اندازه گیری نمود که انتخاب نوع پرده بر اساس تنظیم میزان نور و پوشش مناسب از بیرون، جنس پارچه مصرفی و مدل آن تعیین می‌شود.‌ قابلیت باز و بسته شدن سریع از مهمترین ویژگی‌ها در خصوص نصب پرده است که باید به آن توجه کرد.

مجموعه پرده کاران که آقای مهیار عباسی مدیریت آن را به عهده دارد در کمترین زمان ممکن بهترین نصابان پرده را به محل شما اعزام میکنند.

mahyar abbasi

قیمت نصاب پرده در فرمانیه

در خصوص قیمت نصاب پرده در فرمانیه باید به متراژ و‌ حجم پروژه، تعداد پرده‌ها و نوع پرده اشاره داشت. به عنوان نمونه قیمت نصب پرده کرکره با نصب پرده زبرا متفاوت است. اگر قصد دارید از قیمت نصاب پرده در فرمانیه اطلاع بدست آورید کافیست با ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره  09125269235

دریافت مشاوره  09123116138

نصاب پرده در فرمانیه به صورت سیار

یکی از کاربردی ترین راه های پیدا کردن نصاب پرده در فرمانیه، نصاب به شکل سیار است. زیرا نصاب خوب اکثر دردسرهای ناشی از نصب را کاهش داده و با سرعت بیشتر و بهتری کار به اتمام می رسد. بنابراین دسترسی به شماره تماس نصاب در فرمانیه یا شرکت های مختص به خدمات آنلاین تا حدی می تواند به مشتری کمک کند.

درنتیجه مشتری از طریق تماس با نصاب یا شرکت خدمات در این ناحیه از هزینه های مربوط به نصب و دستمزد نصاب مطلع می شود. همچنین می تواند سوالاتی مختص به چگونگی نصب، جابجایی، دوخت، نحوه شستن و تعمیر نمودن پرده را بپرسد.

قیمت نصاب پرده در فرمانیه

پیدا کردن نصاب پرده در فرمانیه

مشتری با مراجعه به سایت های معتبر، گوگل یا بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند یک نصاب مجرب و حرفه ای را پیدا کند. سپس با خیالی راحت کار نصب را به او بسپارد. همچنین برخی از اپلیکیشن ها می توانند خدمات مختص به یافتن نصاب خوب پرده را به مشتری ارائه دهند. البته چنین اپلیکیشن هایی آگهی مربوط به درخواست نصاب را نیز منتشر می کنند.

خدمات نصاب پرده در فرمانیه

تیم حرفه ای نصاب پرده در فرمانیه با ارائه خدماتی همچون دوخت پرده، نصب و جابجایی پرده و … در دسترس مشتریان می باشد. بنابراین بعد از پروسه انتخاب پرده و دوخت آن نوبت به مرحله نصب می رسد. حال اگر پرده سقفی یا دیواری باشد بایستی از 2 روش زیر استفاده کرد:

نصب پرده دیواری توسط نصاب پرده در فرمانیه

نصاب پرده در فرمانیه برای آویزان کردن پرده بایستی آن را به دو بخش تقسیم کند. در این مرحله چوب پرده تعبیه شده سپس پرده روی ریل اتومات یا خود چوب پرده آویزان می گردد. البته نکته اصلی در نصب چوب پرده این است که بایستی در ابتدای خط سقف باشد.

 نصاب پرده در فرمانیه

همچنین اگر بلندی پرده به زمین برسد فضا را مجلل تر و بزرگتر نشان می دهد. حال اگر نصب پرده برای محیط هایی همچون اتاق خواب، آشپزخانه یا تراس صورت گیرد باید نحوی نصب آن به شکل درز از وسط باشد. زیرا درز میانی در طول روز نور بیشتری را به محیط می بخشد.

سایز چوب پرده پذیرایی باید بزرگتر از اندازه پنجره باشد تا در صورت کنار زدن پرده بتوان از تمام عرض و طول پنجره استفاده کرد.

نصب پرده سقفی توسط نصاب پرده در فرمانیه

نصاب پرده در فرمانیه جهت اتصال چوب پرده به دریل، پیچ رول پلاک و پایه سقفی یا دیواری نیاز دارد. البته نصب پرده پذیرایی در مقایسه با دیگر پرده ها کمی دشوارتر است ولی شخص نصاب با تجربه و پیشه خود می تواند آن را انجام دهد.

بنابراین نصاب جهت نصب برخی پرده ها همچون زبرا یا کرکره باید به دریل و مته دسترسی داشته باشد. با وجود رعایت نکات بالا اگر نصاب تجربه کافی در این زمینه ندارد باید از نصاب و خیاط ماهر در دوخت پرده کمک بگیرد. زیرا پرده در منزل یا محل کار بر دکوراسیون تاثیر زیادی گذاشته و کوچکترین خطا دکور را نابود می کند.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره  09123116138

نصب پرده آماده در فرمانیه

مجموعه ما یکی از راه‌های ساده جهت ثبت سفارش دوخت و‌ نصب پرده در فرمانیه است که بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. این مجموعه از دقت و نظم بالایی برخوردار بوده افرادی که تمایل به خرید و نصب پرده‌ آماده در فرمانیه دارند می توانند بعد از دیدن و‌ تحقیق اقدام به خرید نمایند.

پرده را در چهارچوب پنجره نصب نکنید باید ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر بالای قالب اصلی آن را نصب کنید. در این صورت فضای خانه شما را بزرگتر جلوه می‌دهد بهتر است میل پرده تقریبا ۱۰ سانتی‌متر بلندتر انتخاب کنید زیرا باعث بزرگتر دیده شدن فضای خانه شما‌ خواهد شد.

تعمیر و نصب پرده زبرا در فرمانیه

تعمیر و نصب پرده با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می پذیرد که کاربرد زیادی به دلیل راحتی باز و بسته شدن دارد. پرده زبرا ترکیبی از شید رول و کرکره است که بیشتر در اتاق خواب و آشپزخانه از آن استفاده می‌شود. متخصصین این عرصه علاوه بر تعمیر و نصب پرده در زمینه مشاوره فعال هستند و هزینه تقریبی تعمیر و نصب پرده را به شما اعلام می‌نمایند.

تعمیر و نصب پرده زبرا در فرمانیه

دریافت مشاوره  09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

خشکشویی پرده

یکی از مشکلات اصلی شستن پرده نصب مجدد آن است. جهت رهایی از چنین معضلی می توان با مراجعه به نصاب پرده در فرمانیه آن را حل کرد. بنابراین در فرمانیه خشکشویی پرده به وفور دیده می شود که می توان با یک تماس تلفن پرده ها را در منزل یا مرکز خشکشویی شست.

این مراکز نصاب متخصص را به منزل یا محیط کار فرستاده و در آنجا شست و شوی پرده ها را انجام دهند. اما در برخی مواقع تعمیرات پرده این فرآیند را لغو کرده و باید به مرکز خشکشویی انتقال داده شوند. البته در این مراکز از مواد شیمیایی با کیفیت استفاده شده و مشتری پرده را بدون هیچ گونه آسیبی تحویل می گیرد.

در ضمن تعمیرات پرده و شستن انواع جنس از جمله حریر، پارچه ای، تور، زبرا، کرکره و … هم در منزل و هم در خشکشویی صورت می گیرد.

انواع مدل های پرده نصب شده

پرده ها در اشکال و انواع مختلفی وجود دارند که برخی از آن ها به دلیل سادگی خیلی راحت روی پنجره محل مدنظر سوار می شوند. بعضی دیگر همچون پرده های پلیسه دار و کرکره از پیچیدگی های مختص به خود برخوردار بوده و برای نصب به افراد متخصص نیاز پیدا می کنند. برخی از نصب انواع پرده ها شامل موارد زیر می باشند:

 نصاب پرده در فرمانیه

پرده کرکره ای

نصب این نوع پرده ها به صورت افقی و عمودی بوده که به دلیل ساختار در هم تنیده با نصاب با تجربه نیاز دارند.

پرده پلیسه دار

نصب پلیسه ها در این نوع پرده جلوه زیبایی به محیط می بخشند. بنابراین جهت افزایش ارزش کار باید از نصاب ماهر در فرمانیه کمک گرفت.

پرده غلتکی و رولی

در حالت طبیعی نصب پرده رولی یا غلطکی کار نسبتا آسانی است. اما جهت پیشگیری از روی هم انباشته شدن لایه های پرده بهتر است نصاب آن را نصب نماید.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره  09123116138


سوالات متدوال نصاب پرده در فرمانیه

نصاب پرده فرمانیه را از کجا پیدا کنیم؟

با تماس با شماره 02122491276 میتوانید بهترین نصابان پرده را از مجموعه پرده کاران پیدا کرده و برای نصب پرده خود از آنها کمک بگیرید. این نصابان پرده در منطقه فرمانیه بسیار مجرب و کارآزموده بوده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت سفارش شما را به انجام می‌رسانند.

قیمت نصب و دوخت پرده در فرمانیه چقدر است؟

این امر تا حد زیادی به مدل و نوع پرده انتخابی شما بستگی دارد. جنس پارچه مدنظر شما، متراژ مورد نیاز و یراق آلات استفاده شده در پرده نیز بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

1 دیدگاه

  • بهترین جایی که میتونید پرده هارو سفارش بدید پرده کاران هست چون هم با انصاف هستن هم کارشون عالیه و هم جنساشون درجه یکه. ماکه راضی بودیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *