امروزه در تمامی منازل و ادارات از پرده استفاده می‌شود، آویختن پرده زیبایی و آراستگی بیشتری را به منزل و محل کار شما می‌بخشد. همان‌طور که می‌دانید پرده در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند که فرد می‌تواند با توجه به سلیقه خود و همچنین محیط مورد نظر مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب نماید.

قیمت نصاب پرده لویزان

پس از انتخاب و دوخت پرده بهتر است از نصاب پرده لویزان بخواهید تا آن را در مکان مورد نظر بر روی دیوار و یا سقف نصب نماید.

 بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نصب کردن پرده کاری بسیار آسان بوده و خودشان می‌توانند آن را نصب کنند این در حالی است که برای نصب آن باید ابتدا چوب پرده را بر روی دیوار نصب کرد و سپس پرده را با کمک گیره به چوب پرده متصل کرد.

قیمت نصاب لویزان  ✅از 2تا 10 میلیون 
✅ خدمات پرده در لویزان از نصب پرده تا تعمیر پرده 
گارانتی نصب پرده ✅ پارچه، متریال و قطعات 
✅سابقه کار خدمات پرده  50 سال
مناطق ارائه خدمات پرده ✅لویزان و کل تهران

در مجموعه پرده کاران افراد توانمندی حضور دارند که در زمینه دوختن پرده، تعمیر پرده و نصب آن در کمترین زمان ممکن فعالیت دارند. با کمک نصاب پرده لویزان می‌توانید در کمترین زمان ممکن بهترین پرده‌ها را برای منزل و محل کار خود تهیه نمایید.

یک نمونه طراحی و نصب پرده توسط پرده کاران

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

قیمت نصاب پرده در لویزان

هزینه‌ها و قیمت نصب کننده پرده از مهم‌ترین جنبه‌های استفاده از خدمات مراکزی است که هر نوع خدمات مرتبط دیگری را مانند دوختن پرده ارائه می‌دهند و با این‌که با اهمیت‌تر از کیفیت خدمات نیست، اما به‌هرحال بهتر است که در مورد آن شفاف‌سازی شود.

در پرده کاران نسبت به این موضوع حساسیت‌های زیادی وجود دارد و جدا از شفاف‌سازی قیمت‌ها برای سفارش‌دهندگان، مقرون‌به‌صرفه تمام شدن حاصل کار و ارائه قیمت‌های قابل رقابت با سایر مراکز خدماتی فعال در منطقه لویزان هم اهمیت دارد.

نصاب پرده لویزان

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

نصاب پرده لویزان را از کجا بیابیم؟

این روزها بستر اینترنت و وب‌سایت‌های مختلف مهم‌ترین عامل اطلاع‌رسانی و انتقال داده‌ها و اطلاعات مختلف به شمار می‌آید و در مورد پیدا کردن مراکز خدماتی جامعی نیز که به غیر از نصب نمودن پرده خدمات کاربردی دیگری مانند تعمیرات پرده و همین‌طور خدمات خاص‌تری مانند جابجایی پرده را ارائه بدهد، کارآمد به نظر می‌رسد.

در همین راستا وب‌سایت مجموعه پرده کاران در دسترس قرار گرفته است و راهنمایی‌های لازم را زمینه ارسال تیم نصاب پرده در لویزان یا هر نقطه دیگری از تهران در اختیار قرار می‌دهد.

در کنار این روش عمومی، روش سنتی‌تر یعنی توصیه دوستان و آشنایان هم کماکان کاربردی است و می‌تواند باسابقه‌ترین و بهترین تیم نصب کننده پرده در منطقه را برای افراد و ساکنان آن معرفی کند.

معیارهای مختلفی می‌تواند با هدف شناخت بهترین تیم نصاب پرده در مناطق مختلف تهران مد نظر قرار بگیرد که مهم‌ترین آن‌ها شاید سابقه فعالیت و نمونه‌های کاری قابل ارائه و مشاهده در زمینه‌های مختلف نصب، دوخت، تعمیرات، جابجایی و خشکشویی پرده باشد.

البته در کنار این‌ها تنوع خدمات هم اهمیت دارد و مراکزی که خدمات متنوع‌تری را ارائه می‌دهند، به سبب پوشش گسترده‌تر نیازهای مشتری‌ها، به شکل طبیعی رضایتمندی بیشتری را هم ایجاد می‌کنند و به‌عنوان بهترین نصب کننده پرده و ارائه دهنده خدمات مرتبط در لویزان، شایستگی بیشتری برای توجه دارند.

خدمات نصاب پرده در لویزان

خدمات نصاب پرده لویزان شامل انجام مراحل مختلف آویختن پرده و سامان دادن به دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های شغلی با پرده می‌شود. برای این خدمات شرایط و مراحل مختلفی را می‌توان در نظر گرفت که آشنایی با آن‌ها سفارش‌دهندگان را به شیوه بهتری در این زمینه راهنمایی می‌کند.

  1. ارائه خدمات مشاوره نصب کردن پرده و تشریح دقیق کار با استفاده از نمونه کارهای قبلی
  2. معرفی و ارائه خدمات جانبی نصب، مانند دوخت پرده، جابجا نمودن پرده، تمیز کردن پرده‌های قدیمی و…
  3. تشریح دقیق روند کار
  4. ارسال تیم نصب کننده پرده و اجرای مراحل مختلف آویختن پرده
  5. انجام تغییرات و تعمیرات لازم بعد از نصب طبق نظر و سلایق سفارش‌دهندگان

تعمیر نمودن پرده

طی چندین سال اخیر قیمت پرده به شدت بالا رفته است به همین علت بیشتر افراد توانایی تعویض پرده‌های منازل خود را ندارند. اگر پرده محل کار شما با مشکلاتی از جمله پارگی مواجه شده است می‌توانید با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن آن را تعمیر کنید.

حتی اگر قصد جابه‌جا کردن پرده را دارید و می‌خواهید آن را در اتاقی کوچکتر نصب کنید کافی است با متخصصان تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید مراحل مربوط به تعمیر نمودن پرده و نصب آن را انجام دهند. لازم به ذکر است که هزینه‌ای که باید برای ترمیم پرده پرداخت نمایید بسیار کمتر از خرید و دوختن پرده جدید است.

نصاب پرده قلهک

شستشوی پرده

روش شستشو و تمیز کردن پرده با دیگر پارچه‌ها و لباس‌ها متفاوت است و باید از شوینده‌های مخصوصی برای تمیز کردن آن‌ها استفاده کنید. شستشوی پرده‌های ساده کار سختی نیست و خود فرد هم می‌تواند آن‌ها را در منزل تمیز کند اما همان‌طور که می‌دانید شستشوی پرده‌هایی مانند پرده‌های پلیسه دار و سلطنتی کار آسانی نبوده و در صورت استفاده از مواد شوینده نادرست و یا بالا بودن درجه حرارت آب، به الیاف پارچه آسیب جدی وارد می‌شود.

حتی اگر بتوانید شستشوی پرده را با موفقیت به پایان برسانید برای اتو کردن آن حتما دچار مشکل می‌شوید پس برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیب به پرده از افراد مجرب بخواهید که مراحل خشکشویی پرده را انجام دهند و سپس آن را در سر جای خود نصب کنند.

بهترین نصاب پرده در لویزان

معرفی انواع پرده

  • پرده ساده

جزو آن دسته از پرده‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و نصب آن کار سختی نیست. پس از دوختن پرده ساده می‌توانید آن را در اتاق خواب، پذیرایی و اتاق کار نصب کنید.

  • پرده زبرا

یک پرده رولی و توری است که از آن برای دکوراسیون‌های جدید و مدرن استفاده می‌کنند. این پرده دو لایه موازی دارد به همین علت بهتر است از نصاب بخواهید که آن را بر روی دیوار مورد نظر نصب نماید.

  •  پرده حریر

استفاده از آن در اتاق خواب بسیار رایج شده است از این پرده‌ها می‌توانید در اتاق خواب کودکان خود استفاده نمایید. وجود طرح‌های جذاب بر روی پرده حریر روح تازه‌ای به محل زندگی شما می‌بخشد. انتخاب رنگ و طرح این دسته از پرده‌ها به سلیقه خود شما بستگی دارد و شما می‌توانید با توجه رنگ وسایل اتاق خواب، مناسب‌ترین طرح و رنگ را انتخاب کنید.

نصاب پرده در ازگل

  •  پرده‌های فانتزی

امروزه بسیاری از افراد آن را برای اتاق خواب نوجوانان و کودکان انتخاب می‌کنند. رنگ‌های شاد این پرده، اتاق کودک شما را سرزنده و شاداب نشان می‌دهد.

  •  پرده پلیسه دار ساده

یکی از پرده‌های باسابقه و شناخته شده، پرده پلیسه دار ساده است. پس از نصب این پرده می‌توانید پلیسه‌های آن را ببندید حتی اگر پرده باز باشد. برای دوختن پرده پلیسه دار می‌توانید از هر نوع پارچه‌ای استفاده نمایید. سختی نصب این پرده به وزن و متراژ پارچه بستگی دارد.

  • پرده کرکره‌ای

این نوع پرده را همه می‌شناسند. اگر دوست دارید برای محل کار و منزل خود پرده‌ای ساده و قیمت مناسب را خریداری کنید، پرده کرکره‌ای می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پرده کاران، مجموعه‌ای توانمند

در این مقاله درباره نصب پرده لویزان با شما صحبت کردیم. اگر قصد دوخت انواع پرده را دارید، ما به شما مجموعه پرده کاران را معرفی می‌کنیم. دوخت، نصب، جابجایی، تعمیر و شستن پرده برخی خدمات این مجموعه توانمند است.

با مراجعه به سایت پرده کاران می‌توانید نمونه کارهای این مجموعه و همچین رضایت مشتریان را مشاهده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235


سوالات متدوال نصاب پرده در لویزان

بهترین نصاب پرده لویزان را چگونه پیدا کنیم؟

شما می توانید از طریق تماس با مجموعه پرده کاران با شماره های 09123116138-09125269235 بهترین نصاب پرده در لویزان را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت درخواست نمایید.

نصاب پرده لویزان چه خدماتی ارائه می دهد؟

تمامی خدمات مربوط به پرده شامل جابجایی، شستشو، دوخت و نصب نمودن پرده توسط نصاب پرده لویزان مجموعه پرده کاران انجام میپذیرد.همچنین شما میتوانید با مشاوره رایگان با این مجموعه خدمات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت انتخاب کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *