در میان تمامی مدل‌های پرده، نصب پرده سلطنتی از حساسیت و پیچیدگی بیشتری برخوردار است. نام پرده سلطنتی بیشتر برای پرده‌هایی استفاده می‌شود که طراحی پر از جزئیات و چند لایه و مفصل‌تری دارند.

بهترین نصاب پرده سلطنتی

تعداد زیاد والان‌ها و لایه‌های این نوع پرده کار نصاب پرده سلطنتی را سخت می‌کند و نصب آن توسط افراد معمولی و بدون تخصص ممکن نیست یا نتیجه خوب و مناسبی دربر ندارد.

لفظ سلطنتی بیشتر به دلیل استفاده از پارچه‌هایی با طرح‌های پرنقش‌ونگار در این نوع پرده است که شباهت بیشتری به طرح‌های مورد استفاده در قصر‌ها و خانه‌های اعیانی دارد. این طرح‌ها از طریق داستان‌ها، نقاشی‌ها، فیلم‌ها و… در حافظه جمعی ثبت شده و شکلی از پرده را که به پرده سلطنتی مشهور شده، ساخته است.

قیمت نصاب پرده سلطنتی  ✅از 2تا 10 میلیون 
✅ خدمات پرده از نصب پرده سلطنتی تا تعمیر پرده 
گارانتی پرده سلطنتی ✅ پارچه، متریال و قطعات 
✅سابقه کار نصب پرده  50 سال
مناطق اعزام نصاب پرده ✅ کل تهران

دریافت مشاوره 09123116138

دریافت مشاوره 09125269235

دقت در آویختن پرده در کنار سرعت عمل و انجام کار با کیفیت مناسب، فرآیند نصب پرده سلطنتی را برای افراد آسان می‌کند و این مهم فقط از طریق به کار گرفتن یک تیم مجرب نصب پرده میسر می‌شود.

نصاب پرده سلطنتی

هزینه نصب پرده سلطنتی

در مورد هزینه نصب پرده سلطنتی، معیار های مختلفی وجود دارد به طور مثال جنس و مدل پرده می تواند اصلی ترین عامل در هزینه نصب آن باشد. علاوه بر این، نوع دوخت پرده نیز به عنوان یکی از عوامل اصلی در تعیین هزینه های نصب این نوع پرده ها مطرح است زیرا دوخت های خاصی که هر نوع پرده دارد باید متناسب با کاربرد آن در نظر گرفته شود.

عوامل تعیین قیمت نصب پرده سلطنتی

یکی از مواردی که می تواند در دوختن پرده و همچنین نصب آن تاثیر داشته باشد، قیمت مطرح شده برای آن است که در انواع پرده ها با تفاوت هایی همراه است. پیشنهاد می شود که پیش از خرید و یا تعویض پرده های سلطنتی، به نوع و مدل آن ها توجه داشته باشید زیرا در این مدل پرده ها، دوخت های خاصی اجرا می شود که می تواند در تنوع قیمت ها تاثیر گذار باشد.

برای نصب و همچنین جابجایی پرده سلطنتی حتما به نصاب پرده نیاز پیدا خواهید کرد که در این مورد می توانید از مجموعه پرده کاران کمک بگیرید. پرده کاران در زمینه تعمیر پرده، خشکشویی پرده و دیگر خدمات مورد نیاز برای نصب و استفاده از پرده های سلطنتی، فعالیت می کند که مناسب ترین قیمت ها را نیز ارائه می دهند.

کیفیت خدمات نصاب پرده سلطنتی

کیفیت خدمات در هر زمینه‌ای مثل خدمات نصب نمودن پرده، در وهله اول به تخصص تیم خدماتی و در وهله دوم به تعهد کاری آن‌ها ربط پیدا می‌کند. در هیچ کدام از زمینه‌های شغلی و خدماتی، تخصص به تنهایی نمی‌تواند معیار کاملی برای شناسایی کیفیت خدمات باشد، بلکه این تعهد به کار و تعهد به جلب رضایت مشتری است که مجموعه خدمات یک مرکز یا تیم را تکمیل می‌کند.

تخصص موضوعی است که اثبات آن تنها بعد از ارائه خدمات ممکن است، درصورتی‌که هر مجموعه‌ای می‌تواند ادعا‌هایی در این زمینه داشته باشد که ممکن است بدون اساس و پایه حقیقی باشد.

بررسی نمونه کار‌های قبلی تا حد زیادی به افراد در شناسایی تخصص تیم نصب کننده پرده کمک می‌کند، اما کیفیت نمونه کار‌های قبلی هم تضمینی کامل و بدون نقص برای کیفیت ارائه خدمات فراهم نمی‌کند.

هزینه نصب پرده سلطنتی
راهکار منطقی برای شناسایی یک تیم مجرب و متعهد در این زمینه، سنجش تعهد و میزان توجهی است که آن‌ها به سفارش شما نشان می‌دهند. بهتر است قبل از استخدام نصب کننده پرده، از خدمات مشاوره‌ای مجموعه استفاده کنید تا هم معیاری کلی در زمینه تخصص و شرایط کاری آن‌ها به دست‌ آورید و هم رفتار متعهدانه اعضای تیم را از خلال گفت‌وگو‌ها و روند تحقق درخواست‌ها و در ادامه روند روبه‌جلو و تکمیل مراحل قرارگیری پرده با بهترین کیفیت، بسنجید.

نصاب پرده در الهیه

لزوم استخدام نصاب پرده سلطنتی

بعد از انجام گرفتن کار‌های مربوط به خرید پارچه و دوختن پرده در مدل‌های مختلف ازجمله پرده سلطنتی، نوبت به آویختن پرده می‌رسد. در مورد خیلی از انواع ساده‌تر پرده، آویختن پرده فقط بعد از بررسی چشمی پرده و در اختیار داشتن تجهیزات ساده‌ای مثل ابزارآلات سوراخ‌کاری و ملزوماتی مثل گیره برای نصب پرده، آسان به نظر می‌رسد، اما کار در مورد نصب نمودن پرده سلطنتی این‌طور ساده به نظر نمی‌رسد.

افراد در بیشتر مواقع فقط با تماشای عکس‌های نمونه‌ای، مدل پرده مورد نظرشان را سفارش می‌دهند و دیگر از جزئیات و لایه‌بندی‌های آن و همین‌طور شیوه‌های صحیح قرارگیری این لایه‌ها بر روی هم مطلع نمی‌شوند. ظاهر بیرونی یک پرده سلطنتی برای افرادی که تخصصی در زمینه آویختن پرده ندارند حاوی اطلاعات خاصی که به آن‌ها برای نصب کمک کند، نیست.

پرده‌ها که جزء مهم‌ترین موارد در خلق دکوراسیون خانه‌های مسکونی یا مکان‌های کسب‌وکار هستند، تنها در صورت نصب و به‌کارگیری صحیح، جلوه مطلوبی پیدا می‌کنند.

نصاب پرده ولنجک

در مقابل افراد معمولی که با بررسی چشمی نمی‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد آویختن پرده سلطنتی کسب کنند، افراد خبره‌تر یا افرادی که به‌طور تخصصی نصاب پرده سلطنتی هستند، بعد از دریافت آموزش‌های لازم و کسب تجربه در طول زمان، داده‌های کافی در زمینه آویختن پرده‌ها با ساختار پیچیده را به دست می‌آوردند و می‌توانند از آن در ارائه خدمات بهتر و باکیفیت به افراد دیگر کمک بگیرند.

علاوه بر این، استخدام نصاب پرده سلطنتی یک اقدام مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هم هست، چون با دور کردن احتمال آسیب به اجزاء این نوع پرده که معمولاً نسبت به سایر انواع پرده هزینه بیشتری دربر دارد، احتمال صرف هزینه‌های اضافی برای ترمیمپرده را از بین می‌برد.

نحوه انتخاب نصاب پرده سلطنتی

نحوه انتخاب نصاب پرده سلطنتی

برای نصب پرده سلطنتی می توانید از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید زیرا معمولا این پرده ها دارای دوخت ها و طراحی های خاص و مختلفی هستند که باید متناسب با موقعیت قرار گیری پرده ها و همچنین اندازه پنجره باشد.

معمولا برای انتخاب نصاب پرده سطلنتی، به دنبال ارزان ترین موارد خواهید رفت؛ در این مورد می توانیم پرده کاران را به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای و با مناسب ترین قیمت، نصب و اجرای انواع پرده های سلطنتی را انجام می دهد.

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

ملاک‌های انتخاب نصاب پرده سطلنتی

• تیم مجرب نصاب پرده

برخورداری از یک تیم مجرب و تعریف وظایف هر کدام به‌صورت جداگانه برای تکمیل تخصصی‌تر آویختن پرده، علاوه بر نشان دادن تخصص، اطمینان خاطر بیشتری برای سفارش‌دهندگان ایجاد می‌کند.

• نمونه کار‌های قبلی در زمینه نصب انواع پرده

در دسترس بودن مستندات مربوط به نمونه کار‌های مرتبط به آویختن پرده سلطنتی یا هر نوع پرده دیگری، تجربه و کیفیت خدمات هر مجموعه را نشان می‌دهد.

• سرویس خدمات متنوع پرده

برخورداری از سرویس‌های خدماتی متنوع و بررسی شرایط این سرویس‌ها مثل اعزام سریع نیرو‌ها هم ملاک دیگری است که کیفیت خدمات یک تیم امور پرده را ثابت می‌کند. در کنار نصب نمودن پرده، انجام خدمات جانبی مرتبط با پرده مثل جابه‌جایی پرده و خشک‌شویی پرده هم از جمله ملاک‌هایی ا‌ست که بهتر است مراکز خدمات پرده از آن برخوردار باشند.

• ارائه زمان‌بندی نصب پرده

ارائه زمان‌بندی منطقی و تا حد امکان سریع از سوی مراکز خدمات پرده یکی از نشانه‌هایی است که می‌توان از طریق آن میزان تعهد مجموعه را نسبت به مشتری و همین‌طور تعهد مجموعه نسبت به کار خدمات پرده سنجید.

نصاب پرده سلطنتی

دریافت مشاوره 09125269235

دریافت مشاوره 09123116138

مزیت‌ نصب پرده توسط نصاب پرده سلطنتی

خانه‌های تازه‌ساز، مکان‌هایی مسکونی و شغلی که به‌تازگی مالکین یا ساکنینش عوض‌شده‌اند، تغییر دکوراسیون و… مواردی هستند که بر لزوم استفاده از خدمات پرده سراها تأکید می‌کند.

پوشش دادن پنجره‌ها در فرهنگ و سنت ما ایرانی‌ها مهم تلقی می‌شود و جدا از این، شکل‌دهی و تزئین محیط تا حد زیادی به پرده و چگونگی آویختن پرده ربط پیدا می‌کند. هر مدت یک بار تمایل برای تعویض پرده‌های قدیمی یا خراب طبیعی است.

پرده‌های جدید روش‌های تازه‌ای هم برای نصب می‌طلبد. سپردن کار‌های مربوط به نصب به یک مرکز خدمات پرده حرفه‌ای و کار بلد به دلایلی زیادی انتخاب هوشمندانه‌تری نسبت به اقدام خودِ افراد برای آویختن پرده است.

استفاده از خدمات مشاوره‌ای و اطمینان از مطلوب بودن نتیجه کار بدیهی‌ترین مزیت‌هایی است که به‌کارگیری نصاب پرده سلطنتی در پی دارد. پیچیدگی بیشتر پرده‌های سلطنتی به دلیل برخورداری انواع این پرده از لایه‌های زیادتر و تزئین توسط والان‌ها با دوخت‌ها و حالت‌های مختلف است.

هنگام نصب کردن پرده، آسیب نرسیدن به پارچه و دوخت آن یا دیگر قطعات آن اهمیت زیادی دارد. این موضوع احتمال صرف هزینه‌های اضافی برای تعمیر کردن پرده را کم می‌کند.

کاهش احتمال جابه‌جا نمودن پرده به دلیل نصب نامناسب پرده‌های سلطنتی هم مزیت دیگری است که یک مرکز متعهد خدمات پرده مثل پرده کاران به  بهترین نحو به مشتریان ارائه می‌دهد.

پرده کاران | مشاوره رایگان 09123116138

پرده کاران | مشاوره رایگان 09125269235

سوالات متدوال نصاب پرده سلطنتی

بهترین نصاب پرده سلطنتی کدام است؟

مجموعه پرده کاران شما را در انتخاب بهترین و مجرب ترین نصب کننده پرده ای که در نظر دارید یاری می دهد. تمام خدمات مربوط به پرده توسط مجموعه پرده کاران با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می گردد.

خدمات نصاب پرده سلطنتی چیست؟

تمامی خدمات مربوط به پرده، صفر تا صد انتخاب طرح، پارچه، دوخت،نصب و همچنین شستشو و تعمیر و جابجا نمودن پرده توسط نصاب پرده سلطنتی صورت میگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *